ispovesti

zabava

zabava recepti vicevi ispovesti

Dobro Došli

.....

"

srijeda, 26. listopada 2016.

ERO*SKA ISPOVEST – ra**ebali me, mučili… bila sam njihova prljava kučka za je**nje…


Imam 26 godina a vec sam 7 godina u braku sa covekom starijim 11 godina od mene,kada sam se udala mozda je malo cudno ali bila sam nevina, i ako sam imala dosta iskustva u ora*nom i rucnom zadovoljavanju muskaraca nekako sam uspela da sacuvam ono glavno nedirnutim,i to je kasnije i presudilo da se relativno dobro udam i pored svih glasina o mojim pu**njima ku**eva …Ali vec posle godinu dana braka shvatila sam da nije sve samo u udaji i da ima jos dosta toga sto zelim probati, radila sam u jednoj kafani u mom mestu i to mi je davalo oduska,stalno flertovanje sa gostima davalo mi je osecaj neke slobode, a bome i dobar baksis,mnoge zene se prave da im pipkanje i dobacivanje smeta ali tvrdim da nema lepseg osecaja za jednu zenu od toga kad vidi da privlaci mnogo muskaraca , tako da mozda zvuci nerealno ali mene je taj posao ispunjavao a plus sto sam imala tu srecu da mi muz nije bio kafanski covek tako da sam na svom radnom mestu bila totalno bezbrizna, sve do jedne veceri i s*xa koji cu pamtiti zauvek.
Bila je subota vece, kao i uvek uzivo muzika,ali te veceri nesto manje ljudi nego obicno,tako da sam celo vece presedela za stolom sa komsijom sa kojim sam ranije bila u vezi i sa njegova 4 drugara koja sam znala samo iz vidjenja,bila sam kao i uvek izazovno obucena, na sebi sam imala Belu bluzu sa povecim dekolteom,Crnu kkratku mini suknju i crne najlon hulahopke koje su se jako sijale, i naravno visoke stikle…Celo vece su svi gledali u mene ali niko nije pipao, alkohol im je bio vazniji.
Srdjan i drustvo su celo vece pili i cascavali i mene i sve koji su bili prisutni i to me je malo fasciniralo, jer su dosta para trosili,a i moj baksis je bio poveliki,negde posle 2 sata uvece ostali smo unutra samo ja i oni,posto je i muzika zavrsila ustala sam i zamolila ih da naplatim i ostatak ako moze pa da zatvaram polako, na sta me je Srdjan polako uhvatio za ruku i rekao cekaj komsinice sedi jos malo kod mene, i postavio me kod njega u krilo i odmah stavio svoju ruku na moje koleno uz komentar „auu komsinice ala su te oznojile carapice“ , bila sam malo zbunjena ali se nisam bunila, sve dok nije rekao ostalima ovo je moja komsinica i ujedno najbolja pu**cica ku**a u okrugu, brecnula sam se i skocila i rekla „sta pricas to Srdjane“ , on se samo nasmejao i odgovorio „pa istinu komsinice draga“… I ako sam znala da prica istinu pravila sam se da sam ljuta i otisla iza sanka oni su ustali i krenuli ka izlazu a Srdjan je prisao i rekao mi dobro izvini komsinice nisam hteo da te uvredim ajde da te odbacimo do kuce, pogledala sam ga onako ispod obrva i rekla ajde ali nemoj da se to ponovi komsija…
Kada smo dosli do kola tek sam onda videla da su oni svi sa jednim kolima i odmah sam „upitala pa kako mislite da svi stanemo unutra“ na sta je Srdjan rekao „ma ne brini se komsinice veliki je auto“ usli su svi unutra i na kraju Srdjan me je uhvatio za ruku i ponovo stavio na zadnje sediste kod njega u krilo, sela sam i krenuli smo gotovo da nismo posli kako treba,osetila sam kako ispod mene Srdjan raste,neprijatnost je bila veca samim tim sto sam bila u mini suknjici i osecala sam kako bukvalno Srdjanov ku*ac stoji izmedju mojih butina,pokusavala sam da se migoljim ali njega kao da je to jos vise drazilo, da bi u jednom trenutku me malkice podigao i zavukao ruku ispod ,osecala sam kako pokusava da otkopca slic, i svi moji pokusaji da ga sprecim su bili uzaludni, odjednom osetila sam kako je njegov k**ac izleteo kao iz katapulta medju moje butine, bilo mi je jako neprijatno osecala sam da crvenim,stiskala sam noge sto sam vise mogla kako drugi nebi videli Srdjanov ku**c izmedju mojih nogu, ali nije bilo potrebe da ga vide ocigledno da je to bilo dogovoreno, odjednom momak do mene je zavukao lagano ruku medju moje noge i krenuo da me lagano masira, nisam znala sta da kazem, cutala sam i po malo se migoljila, ali spasa nije bilo, momak do mene je izvadio svoj k**ac i lagano mi stavio moju ruku na njega,i rekao tiho „dr*aj ga sreco“ ne znajuci sta da radim uhvatila sam ga lagano i krenula da mu prevlacim kozicu, bio je bas vlazan kozica je isla kao podmazana ,d**ala sam mu i samo cekala kad cemo doci do moje kuce ,ostala trojica su se pravila da nista ne vide, a Srdjan je bio sve agresivniji mazio mi je ri**cu preko carapa i sa vremena na vreme bi udario svojim ku**em od moje butine, posle par minuta igre konacno stizemo u moju i Srdjanovu ulicu, stali su ispred Srdjanove kuce koja je odmah do moje, cim smo stali ja sam izasla ko osurena, nigde nije bilo nikoga svi su spavali, za mnom iz kola je izleteo Srdjan i rekao“gde si ti posla kurvo dobila si brdo baksisa i na**lila si nas a sad bi da ides“ za njim su izasla i ostala cetvorica, pokusala sam da objasnim Srdjanu kako to ne volim i kako ce me videti muz ali njega to nije interesovalo, uhvatio me je za ruku i ubacio nazad u auto da sednem tako da su mi noge bile napolju, odmah je prisao i stavio mi svoj k**ac ispred nosa i rekao „ajd sad k**vo da opravdas baksis“ bila sam jako uplasena, i prihvatila sam njegov k**ac u ruke, pocela sam lagano da mu du**am, k**ac mu nije bio veliki ali je bio zaista uredan i cist, uvlacila sam ga u sebe sto sam lepse mogla misleci da cu posle toga biti slobodna, on nije vise nista pricao zabacio je glavu unazad i poceo lagano da stenje,ostala cetvorica su povadila svoje ku**eve i krenuli da ih dr**ju,pokusavala sam da na to ne obracam paznju na njih i u glavi mi je bilo samo da zadovoljim Srdjana pa da idem kuci da legnem pored svog muza, ali ocigledno da to nije bio i njihov plan cim je Srdjan svrsio, i napunio mi usta svojom spermom,prisao je drugi momak , pruzio mi maramicu da obrisem sa brade Srdjanovu sp***u,cim sa obrisala s***mu od Srdjana odmah ga je zabio u moja usta, on nije zeleo da ga ja zadovoljim, uhvatio me je cvrsto za glavu i nabijao ga je gotovo dokle je mogao, njegov k**ac je bio dosta veci od Srdjanovog ,i krenule su mi suze na oci sto zbog k**ca koji se nabijao u moje grlo sto zbog ponizenja koje trpim gotovo na pragu mog porodicnog doma, ali to njih nije interesovalo ,odjednom me je zaslepela svetlost pogledala sam i videla Srdjana kako mobilinim snima ceo cin,bila sam zaista poni**na dok sam sedela na zadnjem sedistu i cekala da pridje sledeci ,svrsavali su u moja usta i po mom licu jedan za drugim, kada su zavrsili krug je**nja mojih usta opet mi je prisao Srdjan dao je mobilni momku iza njega, i gurnuo me p**adi ,pala sam na ledja a on je uhvatio moje noge i jednu postavio na prednje sediste , a drugu na zadnje, to je vec bilo i za mene previse pocela sam plakati i moliti ga da me pusti ,ali nije vredelo, zadigao mi je gu*u i svukao malo najlonke,jedino sto sam uspela da kazem je „Srdjane nisam zasticena ne svr***aj u mene“ odgovorio je kratko „pa nisam lud“ i bez ikakve suvisne price se sjurio u mene, poceo je od samog starta brzo i zestoko da me trpa, odjednom su se otvorila i druga vrata iznad moje glave,i jedan od ostalih u redu je prisao i lupio me svojim ku***m preko cela, i rekao „zini k***o kad uzimas pare ne pravis se fina“ otvorila sam usta a on se jos jednom sjurio u njih, on i Srdjan su se zestoko zabadali jedan u usta durgi u pi*u,Srdjan je bio totalno van sebe,je**o me je i skicao od zadovoljstva, non stop mi je govorio kako ce od sad da me je*e stalno, i da od tog trenutka postajem njegova k**va…
Srdjan me je trpao veoma kratko a onda ono sto nikako nisam zelela,poceo je da se grci i trza, pocela sam vristati „Srdjane vadi ga brzo“ ali nije vredelo,sv**io je do poslednje kapi spe**e u mene,osetila sam topli mlaz kako prolazi kroz mene, pocela sam ga udarati po grudima vikajuci „Srdjane Stoko“ ali njega to nije mnogo potreslo izvadio ga je i obrisao od moje hulahopke, okrenuo se prema ostalima i rekao „jbg napunio sam k**vu, s***ite i vi u nju pokrite me da ne moze sutra da tuzi za svoje kopile“
Ostali nisu bili bas srecni, jedan je prisao i pljunuo me uz reci „kur**tino prljava, ja ovu ku**u da je**m necu“i seo je na prednje sediste kao da sam ja bila kriva za nesto, plakala sam ali nisam smela da se podizem cekala sam da vidim ko je sledeci,posle krace rasprave Srdjan je ubedio jos dvojicu da se izredjaju, cim je prisao sledeci i nabio ku**c u moju pi*u punu Srdjanove sp**me poceo je da se prema meni ponasa kao neprijatelj,imao je podeblji k**ac nabijao ga je najjace sto moze,psovao me je zbog toga sto mu je bilo neprijatno u Srdjanovoj s***mi, i ako me je razvaljivao ja sam sve vreme pokusavala da objasnim kako nisam ja kriva, ali nije vredelo drzao me je cvrsto za stomak i nabijao ga sve brze i jace, opet iznad glave mi je prisao momak jedan i nabio ga jako u moja usta, trpali su me uz gomilu uvreda, Srdjan je sve to snimao, a ja sam plakala i krajickom oka pokusavala da vidim da mi se muz slucajno ne pojavi,kroz glavu mi je prolazilo stotine misli,i kao da sam mogla videti samu sebe kako bespomocno lezim dok se redjaju na mom telu , noge su me strasno bolele,jer me je Srdjan postavio u nezgodan polozaj, i resila sam kolko tolko da ih ubrzam, pocela sam stenjati i polako se prepustati,izvadila sam k**ac iz usta i pocela da motivisem momka koji me je trpao „mmm sreco najbolji si od svih,razvali me sreco moja lepa“ drugog momka sam uhvatila za kur** i privukla ga tako da mi njegova j**a budu iznad usta,lagano sam mu dr**la i oblizivala j**a, pricajuci sve vreme kako zelim da ih isprazni u mene, krenuli su gotovo istovremeno da sv**vaju, jedan u mene drugi po mojim grudima tacnije po mojoj bluzi, i ako ponizena taj osecaj mi je bio lep,otresli su ih,momak iznad moje glave ga je stavio u moja usta uz reci ocisti, sisala sam sp***u sa njegovog k***a, dok se drugi kao i Srdjan obrisao od moje najlonke, ostala sam u tom polozaju cekajuci da vidim ko je sledeci ali sledeceg nije bilo, ljuti momak sa prednjeg sedista je ustao i grubo me podigao,i bukvalno izbacio na travnjak ne dajuci mi sansu ni da se obucem, ustala sam i ponovo pocela da placem, uplakana i umazana od sp***e pocela sam da se brisem i oblacim, kad sam se obukla osecala sam kako su mi ga*ice i carape pune sp***e,osecaj je bio grozan ali srecom bila sam blizu kuce, Srdjan se pozdravio sa cetvoricom u kolima, dok meni nisu rekli ni zdravo ,samo su svirnuli sirenom dugim tonom i dali gas, odjednom se upalilo svetlo na mojoj kuci, i ja sam se sledila, Srdjan je otisao ka svojoj kuci, a ja sam ostala sledjena na sred ulice ne znajuci kako da udjem u kucu,na vratima me je sacekao muz,ja sam samo besno prosla pored njega,pravdajuci se kako mi je bilo uzasno tesko vece,dal sto je bio sanjiv ili ko zna sta ali izgleda nije bas bio zainteresovan na moju srecu ko me je to dovezao, vratio se u krevet , a ja sam u kupatilu dugo prala ves i sebe od sp**me i razmisljala kako ce moj zivot teci posle ovoga…
Nisam dugo cekala na odgovor,ali o tome u nastavku…
komicnistatusi.rs

0 komentari