ispovesti

zabava

zabava recepti vicevi ispovesti

Dobro Došli

.....

"

subota, 29. listopada 2016.

ERO*SKA ISPOVEST – Tetka nije mogla da skine pogled sa mog ku*ca koji je ….


Sve se desilo za vreme poplava kada su ona i njena deca dosla kod nas kuci. Kaca se zove ima 40 godina , plavusa je ima male si*e i savrsenu gu*u. Nije me palila pre toga ali desio se dan kada je ujutru usla u kucu ja sam spavao i ona je stavljala ves da se pere, u trenutku sam se probudio i video je ustao polako, a imao sam ere*ciju. Ona nije mogla da skine pogled sa mog kurca koji je osrednje velicine 17cm, ee tu je krenulo moje dr*anje na nju. Nakon nekog vremena poceo sam da je muvam i ona je samo posmatrala nije htela da uzvraca, i odjednom je i ona krenula da uzvraca . Otisli smo na more dve porodice ona i ja smo se tu zblizili dok su roditelji isli po namirnice ona je ostala kuci sa mladjim sinom . Tu smo se malo mazili na brzinu daa mali ne primeti , i otisli smo na plazu ona je imala na sebi crni kupaci i gacice i jako je se*y izgledala

www.komicnistatusi.rs

0 komentari