ispovesti

zabava

zabava recepti vicevi ispovesti

Dobro Došli

.....

"

utorak, 15. studenoga 2016.

18+ Ispovest – Pogled su mi privukle njene oznojene si*e bez grudnjaka ispod neke bele providne majice


18+ Ispovest – Pogled su mi privukle njene oznojene si*e bez grudnjaka ispod neke bele providne majice
Ja sam zreo muškarac a moja rodjaka uveliko u se*sualnom naponu. Došla je kod mene na plac da obere trešnje, pogled su mi privukle njene oznojene si*e bez grudnjaka ispod neke bele providne majice. Nisam mogao da odolim prišao sam joj odpozadi, skinuo joj majicu, opirala se sve dok nije videla koliki mi je ku*ac a onda je i sama strgla gaćice sa sebe i nabila mi se na ku*ac. Bila je užasno vlažna i krenula je žestoko da me jaše, nije je bilo briga što smo ležali na tvrdoj zemlji iz koje su bube virile na sve strane. Tucao sam je do iznemoglosti, se*s je bio apsolutno fantastican, uvijala se, vištala, grebala me. Kući je otišla sva srećna, sa korpom punom trešanja i isprskana spe*mom po telu. A ja zadovoljan jer se ponovo osećam muževno bez obzira na moje godine.
komicnistatusi.rs

0 komentari