ispovesti

zabava

zabava recepti vicevi ispovesti

Dobro Došli

.....

"

nedjelja, 13. studenoga 2016.

ERO*SKA ISPOVEST – naprimala sam se ku**eva


Upoznala sam jednog matorca koji je posle par izlazaka zaokupio moju paznju. Iako po godinama moze skoro deda da mi bude, pocela sam da furam sa njim. Dok sam bila 笖멶ina cupi (pre onog dozivljaja iz Svice) furala sam sa generacijski bliskim likovima. Sema sa matorcem je za mene bila novina. Moj „decko penzos“ je pored toga sto je pun kao brod rasadnik lepih manira i intelektualne sirine. Posle galerije kulova sa asfalta cijih sam se ku**eva naprimala i nasisala u moj zivot su se vratile nekada meni vrlo bitne vrednosti, lepi maniri i intelektualna sirina muskarca. Moj torima mi je pruzio raskosan zivot i za kratko vreme sam nebrojeno puta uzivala u otmenim restoranima i hotelima, skupocenoj garderobi, autotmobilima i izletima. Osecala sam se kao mlada sponzorusa iz sveta sou biznisa, koja seta matorog punisu. Ipak, veza sa njim imala je i slabosti. Pri retkim i kratkotrajnim ere*cijama, njegov ku**ic je jedva dobacivao do trinaest‑ cetrnaest centimetara, pa i takav je vise licio na zele nego na k**ac u erekciji. Pu*ila sam mu do iznemoglosti i uvijala se u s**si vesu igrajuci prljavi str*ptiz kako bi njegove kratkotrajne ere*je*strasnu bezvoljnost i pocela da razmisljam da ga sutnem. Skljokala sam se u fotelju i razmatrala argumente za i protiv te odluke. Potpuno sam sje*ala jedan vi*rator da bi zadovoljila ogromnu potrebu za dobrim ku**em tokom veze sa „zele“ matorcem, kome sam, verovali ili ne, bila verna. Dosadilo mi je vise druzenje sa vi*ratorom umesto sam pravim ku**em, ali sa druge strane nisam zelela da izgubim sve materijalne i druge blagodeti, koje mi je veza sa matorcem pruzala. Bila sam na korak od sna, onako bezvoljno skljokana u fotelji, kad mi je zazvonio mobilni fontele. „Dje si, Irena? Sto cinis, cupi? Evo mene odje, u Srbiji, oli da obnovimo gradivo iz Svice?“ Da, bio je to on, moj kulov Crnogorac koji mi je u Svici, secate se price, razvalio p**ku posle duze pauze i uveo me u svet uzitka i razvrata. Otcvrkutavsi da jedva cekam nas novi susret, vidno oraspolozena, brzo sam se namontirala kao pr**titutka, i krenula odusevljeno da „obnovim gradivo“. U tom trenutku sam potpuno zaboravila na 笖멶ijasko sa dekicom. Ubrzo se na dogovorenom mestu gde sam se munjevito nasla zaustavio besprekorni i novi ferari. Poljubila sam ga u usta iz sve snage skocivski mu u krilo, dok je sedio na zadnjem sedistu. Primetila sam veliki oziljak na njegovoj uredn izbrijanoj glavi. „Imamo vozaca koji pazi na nas, ne brini“, uverljivo mi je rekao primetivsi strah u mojim ocima. Moj kulov je morao da angazuje obezbedjenje. Lik koji nas je vozio bio je gromada jos krupnija i visa od mog je**ca. Odavao je utisak coveka vrlo iskusnog u tim stvarima i odlicinih re笖멶leksa. Izbegao je nekoliko slucajno ili namerno preprecenih vozila, dok smo se kretali ka odredistu. Ubrzo smo se nasli iza tapaciranih vrata luksuzne gajbe mog Djetica, koja je bila uredjena sa mnogo stila i sadrzala i bazen u svom sklopu. Nasla sam se na nikad udobnijem lezaju, vec uveliko ovlazene pizde, ocekivavsi nezaboravno trpanje. Scepao me je iz sve snage i posadio me ispod svojih usana. Znalacki mi je lizao pedantno obrijanu picku i vesto grickao kli**ris da sam urlikala od zadovoljstva i posle desetak minuta obilato sv**ila. Cim sam malo dosla sebi, ugledala sam pred sobom njegov ogromni debeli pendrek. Blajvala sam mu iskusno tuki i grickala ja**, dok me je vesto i pomalo divlje masirao po kosi i vratu. U jednom trenutku je iznenada izvukao svoju kurcinu iz mojih usta i nasadio me je na njega scepavsi me snaznim rukama za gu**ve. Njistala sam kao razuzdana zivotinja, dok sam se nabadala na nabreklu ki*u, dok mi je snazno masirao gu**ve svojim saketinama. Sv**avala sam u talasima cijukajuci i vristeci od neopisive slasti iskusnog i ogromnog ku**a. Usledio je jedan od specijaliteta veceri, ka**nje u d*pe. Okrenuo me je, vesto ubacio k***c u moj a**lni otvor i tu*ao me u du*e dobrih dvadesetak minuta. U poslednje vreme sam se naprimala kilometra i kilometra ku**eva, ali mi se cini da nema boljeg je**ca u du*e od mog Djetica. I kad smo se prvi put kr**ali, dok mi bulja nije bila razradjena (secate se price), on me je odusevio an**nim se**om. Sada jos vise, tako da sam posle dvadesetak minuta je**nja u d*pe ponovo zapenila i vrisnula od zadovoljstva. Usledilo je jos jedno prijatno iznenadjenje. Dok sam se, odvaljena od njegovog mocnog k***a, izlezavala na komfornom lezaju, otisao je u kuhinju i doneo dva veoma lepo dekorisana koktela. Presli smo na kauc gde smo se mazili pijuckajuci koktel. „Pazi sad“ rece i silovito me scepa za kosu i zari mi ponovo ku**c u usta. Blajvala sam mu kobas vesto mu lizuci grickajuci glavic i jaja. Neposredno pred svr**vanje izvadio je k**ac iz mojih usta i napunio moju casu sa koktelom. Znala sam sta mi je ciniti. Eksirala sam koktel preliven spremom i zacicala od neizmernog zadovoljstva, kao da sam bila gudrirana (a nisam, ponovo sam mu se ljubazno zahvalila na toj ponudi i on je to dzentlmenski prihvatio). Zavrsni cin naseg bozanstvenog prcanja desio se u bazenu. Oslonjena sakama na ivicu luksusnog bazena, primala sam tu*i sa g*za podvodno dobrih pola sata. U trenutku mog neobuzdanog svr**vanja, posle pola sata je**cine sa g*za, aktivirali su se prijatni svetlosni senzori u bazeni i pocela je da se cuje jako ugodna mjuza, pracena sinhronizovanim i skladnim vodoskocima u ba*enu. Ovo je raj! Osecala sam neizmernu zahvalnost prema mom Djeticu, koji mi je otvorio oci i uveo me u carstvo hedonizma i razvrata onog puta u Svici. Dok smo lezali u udobnom lezaju i pijuckali picence uz sladoled nakon divnog dozivljaja i licno sam mu se zahvalila. Imponovalo mu je sto je upravo seks sa njim bio povod promene mog zivotnog stila. Ostao je jos nekoliko dana u Srbiji i ponovili smo jos par puta nase bozanstveno „gradivo“. U tom smislu, ponavljanje je zaista majka ka**nja. Iako se moja pi**a u prethodnom periodu naprimala toliko kur**va da bi se od njih mogla nanizati rekordno duga kobasica u Turiji, zakljucila sam da je moj „uvodnik“ Djetic nenadmasan. Sa njim mi je nekako i prvi i svaki sledeci put bilo posebno. Kapiram da satima mislim na njegovu ogromnu i mocnu kur***u i telesinu i da mi nedostaje njegov boravak ovde. Jedva cekam da se ponovo vrati. Da li se to razvratna intelektualka vezuje i zaljubljuje, pitam sebe. Od tolikih k***eva koje sam naprimala i kojih sam se nasisala, mislim samo na jedan. Jedan, ali vredan, najvredniji! Pre nekoliko godina sam bila 笖멶ina riba i nisam mogla ni da pomislim da mogu da se zaljubim u ma笖멶ijasa. Sada me nije sramota, razotkrila sam pravo zensko u sebi, koje trazi punu zastitu i zadovoljstvo, onu koju mi svakako moze pruziti taj heroj asfalta. Danima razmisljam da ga pozovem i iskreno mu kazem da sam ga gladna i nezasita. Cini mi se da bih se bez premisljanja udala za njega i verujem da bi ponovo uspela da se smirim sa njim. Dok ne smognem hrabrosti da izjavim naklonost mog Djeticu, u njegovom odsustvu pronalazim povremeno utehu u lokalnim ku**evima, zeljno iscekujuci nas ponovni susret. Sto se dekice tice, otpustila sam ga. Tesko je to primio, ali je bio dostojanstven i pozeleo mi sve najbolje. Moja se pi**a ipak ne moze dugorocno hraniti „zeleom“ i potpomagati vibr*torom. Moja je pi*ka u dobroj formi, moja je pi**a udarnicka!

0 komentari