ispovesti

zabava

zabava recepti vicevi ispovesti

Dobro Došli

.....

"

nedjelja, 13. studenoga 2016.

ERO*SKA ISPOVEST – Sa svojih 45 godina i 17 godina rada u bolnici, imam vec prilicno je**ckog staza. …


Sa svojih 45 godina i 17 godina rada u bolnici, imam vec prilicno je**ckog staza. Znate kako je, nocne smene, rasne medicinske sestre, iako sam srecno ozenjen, nikada do sada nisam odoleo. Izgleda da sam privlacan zenskom svetu, a i zasto da krijem, dobro je*em, te nije bilo zene u kolektivu koju nisam povalio. Bilo je tu svakakvih, ali ja bas birac nisam. Onda se pojavila mlada bolnicarka Tanja. U svojim dvadesetim izgledala je fenomenalno. Kratka plava kosa, lepo lice, izuzetno zgodna, si*e i pozadina su i te kako obecavale. Njen izgled i cinjenica da je nova, bilo je izazov za mene. Cesto sam je krisom posmatrao razmisljajuci kako bi se ponasala na mome ku**u. Ono sto me je sputavalo da joj zavucem ruku u ga*ice je bilo to sto mi je izgledala nekako nevino, a i nikada nije prihvatala dvosmislene zaje*ancije kao druge zene u kolektivu. Cak sam pomislio da do sada nije busena. Medjutim prevario sam se. Pokazalo se da je mala prava nimfa. Jedne noci kada smo zajedno bili na dezurstvu, otisla je da pogleda bolesnike. Ne znam ni sam zasto krenuo sam za njom. Nasao sam je u sobi kod cica Milana koji se ponovo uneredio. Posao bolnicarki je ponekad stvarno sranje. Ovoga puta se samo upisao u krevet. Gledao sam je iza odskrinutih vrata kako mu menja posteljinu, a matori dripac joj je trazio da ga opere. Na moje cudjenje kada je on legao na krevet, bez pogovora mu je strgla pidzamu i pocela sundjerom da ga pere. Zatim ga je na moje jos vece cudjenje uhvatila za ku*ac i pocela da mu dr*a! Matori se nije dao iznenaditi. Jecao je, zaneseno gledajuci negde u daljinu. Nije mu dugo trebalo i poceo je da strca spe**u. Za jednog matorca, imao je dobar strc i dobro joj zalio ruku. Ona je mirno oprala ruke u kupatilu i samo izustitila jedno veselo eto poput omladinke koja je izvrsila dobro delo jednom starcu!
Brzo sam otrcao do kancelarije, odlucivsi da joj konacno priredim pravu sacekusu. Moje koplje je bilo spremno! Usla je sa onim njenim izrazom lica kao da se nista nije desilo, ali je sada nju cekalo iznenadjenje. -A, drkas mala sirotim pacijentima!-rekao sam cereci se. Malo je zastala a onda rekla sasvim mirno: -Da li bi i siroti doktor zeleo da i njemu malo dr*am? -Siroti doktor bi vise voleo da mu po*usis.- spremno sam odgovorio. Kao da je to shvatila kao komandu, spremno je klekla ispred mene, ja sam odmah ustao i raskopcao mantil i pantalone. Jednom rukom sam je pomazio po kosi i licu, a drugom joj ga stavio u usta. Mala ocigledno mnogo voli ku*ac jer ga je vrlo brzo progutala celog i pu*ila tako dobro da sam svojski uzivao. Naslonio sam se na stocic iza mene da bi mi bilo ugodnije. Na momente sam joj hvatao glavu i gurao ga sto dublje. Osecaj je bio predivan. -Oooh, mala, p*si ga, p*si mi ku*ac- jecao sam- pogledaj me! Pogledaj me dok mi ga si**s! Pogledala me je svojim plavim okicama dok me je zadovoljavala ustima, i to je bilo nevidjeno popaljujuce. Morao sam opet da joj ga uguram celog, da ga celog oblize. Rekao sam joj da me toliko pali da cu da joj svr*im u usta, na sta ga je ona na momenat izvadila i rekla da to zeli, da to nikada nije probala. Nije mi bilo tesko da joj istrcam sp*rmu u usta, ionako sam se vec nekoliko puta suzdrzavao da to ne uradim. Uskoro sam osetio da cu da s**sim i poceo sam da je punim. Nije joj se dopalo pa me je odgurnula, ali sam joj ipak svr*io po licu, sto je za mene bilo jednako dobro. Jos uvek se nisam sasvim smirio od orgazma, a ona je otrcala u kupatilo da se umije. Neverovatno, ali bio sam izgleda toliko na**ljen, da sam mogao opet skoro odmah. Osecao sam se kao glupi klinac. Kada se vratila, onako oslonjen na sto, sa spustenim pantalonama i uzdignutom karom, rekao sam kroz meni svojstven zlokoban osmeh: -Vreme je da ti siroti doktor da injekciju! -Zar vec?- upitala me je kao zblanuta, ali se videlo da joj je drago sto ne mora dugo da ceka da ga dobije.

  -U ovom slucaju se preporucuje hitno lecenje!- nastavio sam da se zezam. Prisao sam joj i poceo da je mazim svuda ljubeci je po finom, tankom, dugackom vratu. Ruke su mi se najvise zadrzavale na njenoj obloj bulji. Onda sam je podigao, tako da me je ona zagrlila i stegla nogama oko struka i odneo do stola gde sam je postavio na ledja. Zadigao sam joj suknjicu, stavio noge na moja ramena i pomerio bele gacice u stranu. Prvo sam joj sa dva prsta pomazio muf koji je bio plav sto me je i te kako na**lilo. P**kica joj je bila vlazna i to sam iskoristio da joj nabijem prvo srednjak, a onda jos jedan prst. Malo sam prstima opipao situaciju, a onda drugom rukom usmerio i ugurao ku**inu. Jeknula je i ja sam poceo da ga nabijam. Drzao sam je za noge i je**o dok se ona uvijala, stenjala, povremeno gotovo vriskala! Po neki put bih se sagnuo do nje, raskopcao je, ljubio joj si*e i vrat. Onda me je ona pitala da li zelim da mi sedne na k***c. Prihvatio sam. Legao sam na sto a ona me je opkoracila i nasadila se. Divljacki se nabijala, mislio sam polomice mi ga. Toliku sam slast osecao da su mi obe noge bilo prakticno odignute od stola. Osecao sam da cu svrsiti svakog momenta. Uhvatio sam je za struk obema rukama i nasadio na k**ac do jaja istovremeno je puneci tako obilno kao da uopste pre toga nisam s**sio. Tanja i ja smo se j**ali jos puno puta posle toga. Ne mogu da kazem da je sve nakon toga bilo jednako dobro, ali su mi svakako nocna dezurstva sa njom postala omiljena!
komicnistatusi.rs

0 komentari