ispovesti

zabava

zabava recepti vicevi ispovesti

Dobro Došli

.....

"

utorak, 15. studenoga 2016.

ERO*SKA ISPOVEST – Strina Mica


 Imao sam strinu micu koja je imala pomalo nezgodnog muza ,tukao je sve osim nje kad popije u biti da ne duljim nasi starci su imali nekih nesuglasica tako da nismo bili u kontaktu. Dok smo se jos redovno vidali kao djecarac sam je uvijek gledao, uh..imala je obline a ima i danas kakve mnogo mlade djevojke mogu samo sanjati… Subota navecer,bio sam sam kod kuce i ****ko je pozvonio ja da otvorim kad strina mica.. uh bila je jos je*ozovnija nego prije, pozvao sam je da udje. Kad je pitala gdje su mi starci rekao sam istinu-na moru su, pogledala je onako zavidno dok sam joj nosio pice pila je vjerovali ili ne zidarsku pivu. i tako smo se raspricali i rekla mi je da se rastala sa muzem nakon sto je prvi put digao ruku na nju…a ruku na srce nije ju ni zasluzio. i tako piva po piva i vrijeme je prolazilo rekla je da je vrijeme za poci kuci… onako mucki sam ju pogledao imao sam osjecaj da mi se u ocima ocitavaju planovi rekao sam da je rizicno da ide autom posto je popila i nakon nagovaranja odlucila je ostati tema je pala na s*x pa je odlucila da ode spavati da se ne raskuhta , smjestio sam je u sobu ali nisam imao hrabrosti da na**lim izasao sam i legao nisam mogao zaspati ustvari skupljao sam hrabrost, i odlucio sam idem na sve ili nista. Imao sam osjecaj da mi je ku**c bio dignut cijelo vrijeme, otisao sam u wc i iz***ao ga da nes*rsim nakon 2min…poslije toga otisao sam ravno u sobu, bila je otkrivena…na sebi je imala maminu spavacicu koju sam joj dao…primjetio sam da spava prisao sam krevetu i kleknu pod nju… zadignuo sam spavacicu i skinu joj bokserice…rasirio sam joj noge i moj jezik je zaplovio tom la om tim bozanstvom, djecackim snom…uzivio sam se i sokovi su potekli probudila se i iznenadeno pitala sta to radim…gledao sam ju blijedo i nisam mogao progovoriti kad je ona rekla nastavi…nastavio sam pocela me cupati vriskati… ja vise nisam mogao izdrzati i izvadio sam kur** van rekla je pri i blize…prisao sam i ona ga je uzela u ruku potom ga stavila usta..pu**la ga je njeznoi lagano navlacila ja sam htio jos i poceo sam joj ga nabijati u grlo…nisam mogao vjerovati ka**o sam strinu usta…zaustavio sam se da ne svr**m a da ga ne umocim… ona se odmah ni vise ni manje na**zila i rekla je*i me…gledao sam u te savrsene bokove prekrasnu g**u…i prionio na posao mijenjali smo poze…vise nisam mogao svr**ti ku**c mi je bio tvr i i jaci no ikad i to kad mi je najvise trebao…digo sam joj noge na ramena i nabijao kao nikad u zivotu.. pustala je cudne zvukove vristala je to me malo i uplasilo moram priznati…ali i na**lilo…moj kur** je osjetio nadolazak plimnog vala, shvatio sam da joj si** nisam ni pipnuo brzo sam ga izvadio uzdigao se i krenuo je je**ti me u si*e koje su razbacale po rebrima ali jos uvijek su bile lijepe i velike kad ih stisnes pljuvao sam me u njih da k**ac lijepo klizi… osjetila je da sam na vrhuncu i izvadila ga je van pocela ga je zestoko **ati i rekala hocu da mi sv**is usta…priblizavala ga je ustima ali on je poceo spricati nikad toliko spe*me nisam izbacio cijelo lice joj je bilo prekriveno kapalo je po si**ma a ona je pozudno sisala ostatke sp**me s mog ku*ca… pao sam od iznemoglosti ona je samo obrisala lice te nepomicno lezala i rekla moram ti reci da imas najljepsi ku**c koji sam vidjela velik i debeo…iskoristi to(ni dan danas neznam kako je mislila da ga iskoristim)! digao sam se i otvorio zaluzine sunce je uprlo i ona je skocila kao oparena, moram kuci rekla je… nenaspavana i neotusirana pozurila je u auto na put…te dodala doci cu kad ti mama bude kod kuce… Od tad posto su one ponovno prijateljice dode s vremena na vrijeme ali na moju zalost nikad nisam bio sam kod kuce a bogami nije ni ona pokazivala neko zanimanje za ponovnim susretom…ali ja se ipak jos uvijek potajno nadam novoj sansi da upotpunim svoj san…

  komicnistatusi.rs

0 komentari