ispovesti

zabava

zabava recepti vicevi ispovesti

Dobro Došli

.....

"

utorak, 15. studenoga 2016.

KRATKA ERO*SKA ISPOVEST – Jedva sam cekala da malo porastem i nadjem nekoga da me dobro poje*e…


Jedva sam cekala da malo porastem i nadjem nekoga da me dobro poje*e. Krenula sam u srednju skolu. I pocela da tragam… Ne bih vas davila upoznavanjem. Nasli smo se u njegovim kolima… U toku razgovora stavio je ruku na moje koleno, polako kretao ka njoj, pa se vracao. A ona je bila sve vlaznija zeljno iskekujuci da je pipne. Kada je najzad stavio svoju ruku i poceo da je mazi, osecala sam da cu podivljati. Moj apicka je bila vrela i mokra, spremna da ga oseti. Uzela sam njegov ku*ac i pocela da dr*am. Polako, pa malo brze, uzivala sam u tome…a onda sam ga stavila u usta i pocela divlje da ga pu*im. Onda sam stala i polako ga jezikom lizala po glavicu. Dahtala sam i jedva cekala da ga osetim ali sam ga drzala u čežnji još malo. Osecala sam kako pulsira. Ustala sam. Prebacila noge preko njega i pocela da se nabijam. Aaaaaah…volim da me jebeeeeš….aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa……opasnu kurčinu imaš. Uvijala sam se, nabijala, stenjala…a on je samo dobro je*ao. Nije mi dao da se pomerim. Dok mi ga gurao sve dublje mazila sam mu jaja… Borio se da ne sv**i. Topio se u mojoj vreloj pi*ki. Okrenula sam mu ledja i sela na njega. Pocela sam divlje da mešam. Pred svr**vanje ponovo sam ga nabila sebi u sta i molila da me je*e još samo malo. Dok sam ga oblizivala, sp**ma je pocela leteti. Trljala sam ga rukom…sisala…do iznemoglosti………..kada smo završili nastavio je da masira moj kl**oris…aaaaaaaaaaaaaahhhhhh i sad mi je vrela pič** samo kad se setim. Svr***a sam. Napravili smo kraću pauzu, a onda sam izašla iz kola i legla na haubu…nastavak drugi put. Ndam se da sam vam podigla kur**ve i ovlažila p**kice….

0 komentari