ispovesti

zabava

zabava recepti vicevi ispovesti

Dobro Došli

.....

"

srijeda, 16. studenoga 2016.

ZOVE MENE CURA DA DOĐEM NA VEČERU..

22222
Zove mene cura da dođem na večeru i upoznam njene. Ja se sredio mrišim na sve strane. Auto prao dva sata. Caklim se ko staklo. Ko da idem kod Obame na večeru. Došo ja do kuće izlazim van vidim prozor otvoren i čujem joj oca kako viče. Kad će više taj majmun gladan sam. Ja pozvonim svi me dočekaju kod vrata. A ja mrtav ladan, majmun je stigao.. čovjek nije rječ progovorio više..


  Izvor:www.ispovesti.com

1 komentar:

  1. CELE erotske price

    PUSENJE KURCA

    DRKANJE KURCA

    JEBANJE U GUZU

    NAJBOLJE EROTSKE GAY PRICE

    Uzivajte u citanju najnovijih i najboljih tekstova samo na nasem jeziku! ^.^

    P.S. Ako neko zeli da posalje svoje tekstove za objavljivanje, neka klikne OVDE.

    OdgovoriIzbriši