ispovesti

zabava

zabava recepti vicevi ispovesti

Dobro Došli

.....

"

ponedjeljak, 14. studenoga 2016.

(18+) ERO*SKA ISPOVEST – kada sam izvadio ku*ac iz njenog an*lnog otvora shvatio sam da je jela KUPUS pre tri dana


Cura se prehladila i nismo se par dana viđali, a u tih par dana zadovoljstvo mi je pružala moja desna ruka, i nije zanimljivo. Trebao mi je seks i smišljao sam način kako doći do seksa, sjetih se curine najbolje prijateljice Anđele..nas troje smo se zabavljali u parku u troje. Napišem Anđeli poruku : Šta se radi? I tako smo se dopisivali pa sam joj rekao kako je Ivana prehlađena i da mi fali seks te da mi je dosadilo samozadovoljavat se na što mi je Anđela odgovorila da se možemo viditi večeras kod nje jer će joj roditelji ići na svadbu pa će biti kući sama. Odgovorih joj : drago mi je da smo se razumjeli i da se vidimo večeras te nadodao : neka ovo ostane među nama. Curi sam napisao da ujutro imam obaveza i da se trebam ustati ranije tako da ću ranije i na spavanje te joj poželio laku noć. Krenio sam pod tuš i spremati se.Zaputio sam se do Anđele. Pozvonih joj na vrata, otvorila mi je u čipkastom ljubičastom grudnjaku i tangama. Ušao sam u stan, prišao uz Anđelu te je poljubio u obraz, uzvratila mi je poljubac,uzela za ruku i krenila prema sobi. U sobi su gorile svijeće na svakom kutu sobe po jedna svijeća. Anđela se stisnula uz mene i počela me ljubiti, jezici su nam se ispreplitali, nastavila me ljubiti po vratu dok sam je mazio po leđima i guzi. Počela me skidati i u trenu sam bio gol, a ja sam njoj samo grudnjak skinio. Nastavila me ljubiti po vratu pa je usne spuštala preko mojih prsa poljupcima sve do mog kurca koji je postajao sve tvrđi. Nastavila je Anđela poljupcima obasipati moje prepone zatim je uzela u ruku moj nabrekli kurac te ga počela ljubiti i lizati. Uzela ga je u usta i počela pušiti polako pa sve brže pa bi opet usporila ritam. Izvadila bi moju nabrekli kurac iz svojih usta i udarala se njim po obrazu i napućenim usnama. Izluđivala me tom promjenom ritma, uzeo sam joj rukama glavu i stisnuo čvrsto da ne može micati te počeo nabijati nabrekli ku*ac u njeno grlo, Anđela se mazila po grudima. Meni je dolazilo svršiti i nisam se želio suzdržavati, nabijao sam ga jako u njeno grlo sve do zadnjeg trena te ga izvadio iz Anđelinog grla i svršio po njenim grudima. Vratio sam ku*ac u njena usta i nastavila mi je pušiti, počeo mi se opet ukrućivati, trebao sam seks JAKO.Uzeo sam Anđelu za kosu i podigao do svojih usana,poljubio je te je okrenio i presavio preko naslonjača fotelje, skinio sam tangice sa nje. Plesnio sam je par puta po njenog prekrasnoj gu*i, spustio se na koljena i raširio joj noge te joj počeo lizati slatku pi*kicu. Bila joj je već vlažna pa sam u njenu slatku pičkicu stavio dva prsta i lagano ih nabijao u nju,a jezik prebacio na njenu užu rupici i lizao je, tiho je jecala dok sam gurao svoj jezik u njenu gu*u i prste svoje u njenu slatku pi*kicu. Moj ku*ac je opet postao tvrd, ustao sam na noge i prislonio tvrdi ku*ac na njenu slatku pi*kicu te ga nabio jako do kraja, Anđela se grčevito trznila a ja sam se krenio nabijati jako u njenu pi*kicu te je pleskati po guzi koja se već počela rumeniti. Stavio sam palac u Anđelinu guzu, jecala je sve glasnije i stisak njene slatke pi*kice na mom nabreklom ku*cu postajao je sve jači. Osjetio sam da joj dolazi svršiti pa sam se počeo divljački nabijati u njenu slatku pi*kicu i prst u njenoj guzi nabijati još dublje. Anđela je ruke svoje stavila na svoju gu*u te je raširila a meni je, stenjajuć, rekla da se nabijam još jače u njenu slatku pi*kicu da će svr*iti. Nabijao sam se kako je htjela te sam nabijao prst u njenu guzu do kraja, osjetio njeno zadovoljstvo kako se cijedi po mojim preponama.Jedva je dolazila do zraka, izvadio sam svoj nabrekli kurac iz njene pi*kice, uzeo sam je za ruke te je uspravio i odveo do kreveta,sjeo je i dao joj da sa mog kur*a poliže svoje zadovoljstvo. Lizala ga je strasno sa svih strana, uzela u ruku te ga prislonila uz moj stomak i nastavila lizati moja jaja. Zaustavio sam je i legao sam na leđa na krevet te rekao Anđeli da ona svojim leđima legne na moja prsa, ljubio sam joj vrat,grizao rame i stavio svoju ruku na njenu slatku pi*kicu te joj prstima trljao po klitorisu, uzela je moja ku*ac i stavila ga u svoju pičkicu. Mješala je gu*om na mom nabreklom ku*cu dok sam joj prstima trljao klitoris,a drugom rukom stiskao grudi. Izvadio sam ku*ac iz njene pi*kice i prislonio ga na njenu usku guzu te ga počeo nabijati u njenu gu*u, kad sam ga izvadio iz njene guze shvatio sam da je jela kuvani kupus pre tri dana, jecajući i u grču mi je drhtavim glasom govorila polako. Vratio sam svoju ruku na njen klitoris i nastavio tljati po njemu, a Anđela se polako nabijala na moj tvrdi ku*ac, počela je mješati gu*om a stisak njene gu*e na mom ku*cu postajao je jak. Vrtila je sve brže svojom gu*om, a ja sve brže svojim prstima po njenom klitorisu, osjetio sam da joj opet dolazi svr*iti. Počela se divljački nabijati na moj tvrdi ku*ac, stenjala je glasno, a ja sam joj jako stisnio bradavicu nabreklu i vrtio je među prstima svojim, svršila je opet.Digao sam je sa svog nabreklog ku*ca i okrenio na prsa te sam je uzeo za bokove u namjestio je na koljena, jedva je stajala tako, noge su joj se tresle nekontrolirano. Namjestio sam se iza nje, uzeo ku*ac u ruku i stavio joj ga nazad u gu*u, krenio se jako nabijati a ona me jecajući molila da se ne nabijam jako u njenu usku guzu, nije mi smetalo to sto joj guza puna kuvanog kupusa. Nisam je želio poslušati i nastavio sam je nabijati divljački dok sam je čvrstim stiskom svojih ruku držao za bokove, zubima je grizla i rukama stiskala lancun te stenjala glasno dok sam joj razvaljivao gu*u nabijajuć svoj tvrdi ku*ac cijeli u nju, osjetio sam opet mokrinu na svojim preponama. Svr*ila je opet, nadolazilo je i meni svr*iti, izvadio sam ku*ac iz njene guze i svršio po njenim leđima i guzi dok se sperma razlivala sa raznim kuvanim dodacima i njene kuhinje po njenom telu. Legao sam uz Anđelu,makao joj kosu s lica i poljubio je, ona je uzdisala plitkim uzdasima, tiho jecajuć i rekla mi : Blago se mojoj prijateljici Ivani. Oboje smo se nasmijali, zagrlio sam je i tako smo zaspali.

0 komentari