ispovesti

zabava

zabava recepti vicevi ispovesti

Dobro Došli

.....

"

nedjelja, 13. studenoga 2016.

ERO*SKA ISPOVEST – JE**O SAM MAĆEHU SVOJE DJEVOJKE


Ona je slatka osamnaestogodišnja djevojka s mliječno bijelim tenom kože koji volim i ima nevjerojatno osamnaestogodišnje tijelo bez grama masti ili bora bilo gdje. Također bih ju opisao da izgleda više kao jedna od onih slatkih nevinih djevojki, prije nego vrućom curom kakve viđate u klubovima odjevene na način kao da praktički moli da joj ga metnete. U dva tjedna koliko smo se poznavali, činili smo si neke međusobne or*lne stvari, a jednom smo se i poje*ali. Kad smo se pi*kali, uvijek su svjetla bila ugašena, tako da nikada nisam imao dobar pogled na nju. Po dodiru sam znao da ima nevjerojatno tijelo i prekrasan miris, ali to bi bilo otprilike to. Verica uopće ne zna kako dobro pu**ti ku**c, iako je voljela da joj se li*e pi*a. To jedno je**nje koje je bilo i nije bilo baš super.Noćima sam je nagovarao na je**nje, praktički je molio, jer mi je bilo teško zbog njenog lošeg pu**nja k*rc* i slabe vještine dr**nja. Osim toga, iz prošlih iskustava sam znao da je ona zabušantica, ne guta pa čak niti ne uzima pa da pljune. Nema ništa gore nego kad si pri sv***vanju, a tvoja djevojka nasilno zgrabi pe**s i zamota ga s papirnatim ručnikom ili maramicom. Naravno, nisam joj rekao da mi se to ne sviđa, samo sam joj govorio kako ju jako želim imati.Metnuo sam joj ga, a ona je samo ležala tu ispod mene dok sam ja pumpao gore – dolje po njoj dok nisam eksplodirao. Nije mi za to dugo trebalo jer mi je bila prva pi*a nakon podosta mjeseci, a bila je i jako us*a. Žao mi je reći da je najjača stvar u našem sek**alnom odnosu bila to što se desilo poslije kad se ustala da ide u kupaonicu. Okrenula se na svjetlo i po prvi put sam vidio nje*inu go*u stražnjicu. Moja sp**ma mora da je lijevala iz njezine pi**e, jer je curila niz njezine noge dok je kretala prema kupaonici. Ta mentalna slika koju sam zapamtio vodila me je kroz mnogo masturbacijskih seansi u narednih nekoliko dana. No ta večer završila je time da je ona dugo vremena ostala u kupaonici sa zatvorenim vratima, a ja sam ju čuo kako plače. Zabrinuto sam je pitao što nije u redu. Došla je i samo me pogledala sa suzama koje se curile niz obraze i rekla kako se njenom tati to bi svidjelo i kako joj je uskratio džeparac prije nekoliko godina, kada je saznao da je imala sp*lni od*os s dečkom.Morala se složiti da se neće više se**ati s nikim, kako bi joj ponovno povećao džeparac. Rekla je da joj je otac objasnio da je će na taj način biti sigurna da je usmjerena na školu i da se neće pretvoriti u drolju ili zaraditi kakve bolesti. U tom trenutku mi je konačno sinulo zašto tako slatka djevojka poput nje nije imala dečka, pa čak ni previše se**ualnog iskustva. Njezin otac je oko nje podigao neprobojan zid za blokiranje pe*sa. Mislim da je bilo dobro što joj je otac bio na poslu kad sam je upoznao.Pokušao sam je utješiti i rekao joj da je s**s prirodan dio života i da svi to rade. Izgleda da ju je to malo razvedrilo. Unatoč osrednjem se*su, i emocionalnom posljedicama, odlučio sam da ću joj dati još vremena, jer sam mislio da je zapravo vrsta slatka i činilo se da se zaljubila u mene. Nadao sam se da će se*s biti bolji s vremenom i mislio sam da ću biti u mogućnosti da je polako nagovorim i na još slobodniji stav. Međutim, nikad ne bi mogao ni zamisliti to što se dogodilo kad smo se sljedeći put vidjeli.Pozvala me je da dođem do njene kuće kako bi ju pokupio da idemo van. Bilo je to prvi put da sam bio kod njezine kuće. Nisam mogao vjerovati. Znao sam da je razmažena tatina djevojčica, ali nisam imao pojma da je živjela u vili. Bio sam malo zabrinut jer nisam znao što mogu očekivati , kada sam pozvonio. Bojao sam se da bi njen tata mogao otvoriti vrata i da bi me mogao dočekati pakao. Jako mi je laknulo kad mi je Verina zapanjujuća maćeha otvorila vrata. Rekla mi je, kako se Verica sprema i zamolila me dođem za njom uza stube. Dok sam je slijedio uz stube nisam si mogao pomoći, a da ne primijetim njene uske bijele hlače bez ikakvih vidljivih linija ga*ica koje su bile ravno ispred mojeg lica. Vjerojatno sam to umislio, ali kunem se, njezino dupe je bio tako blizu mojeg lica da sam mogao osjetiti miris. Do trenutka kad smo stigli do gore kurac mi se ukrutio i bojao sam se da će primijetiti. Verica se i dalje spremala pa smo stajali ispred njezinih vrata u prizemlju stubišta. Njezina maćeha je pokrenula neki mali razgovor a ja sam bio jako nervozan jer sam se bojao da će otkriti moju ere*ciju.No čini se da je ipak primijetila, jer je odjednom počela trljati prstima lagano preko mojih prsa i ruku. Pohvalila je moje tijelo. Rekla mi je da se razvodi od Verinog tate i kako je uvidjela da su joj mlađi muškarci privlačniji. Bio sam nevjerojatno nervozan jer me maćeha moje djevojke dira na se**ualan način dok je moja djevojka bila iza zatvorenih vrata, ispred kojih smo stajali i da bi mogla izaći u bilo kojem trenutku. Prije nego što sam i znao što se dogodilo njezina maćeha je spustila je ruke na moje prepone i vrlo brzo je bila u mojim hlačama. Nakon što je čvrsto uhvatila moj p**is brzo je razdvojila šlic i izvadila moj tvrdi k**ac iz bo*serica. Pokušao sam prosvjedovati, stvarno, maćeha me samo ušutkala i rekla da se smirim kako Vera ne bi čula što se događa.Pljunula je na ruke i počela mi dr**ti točno na vrhu stubišta i nekoliko metara od vrata moje djevojke. Maćeha je bila puno bolja od svoje pastorke, a njezin prljavi razgovor i njezina tehnika su me uzbudili u roku od nekoliko minuta.Baš kad sam se spremao pošpricati preko njihovih skupih pločica Verina vrata su se otvorila. Maćeha se brzo pomaknula ispred mene kako bi me sakrila od Verinog pogleda te sam se brzo popravio. Bio sam zapanjen što sam upravo stajao s blokiranim ku**em pred svojom djevojkom.Nastavili smo naš dan s filmovima kao što je i planirano. Za cijelo vrijeme filma nisam mogao isprazniti svoj um od Verine maćehe i onog što je činila i što mi je govorila. Znao sam da bi trebao to zaboraviti i krenuti dalje ili da ću poludjeti. Vratili smo se Verinom domu i odlučio sam malo ostati nadajući se da bi mi Verica u najmanju ruku mogla iz**kati prije nego krenem kući, a ja bih mogao zažmiriti i praviti se da mi to radi njezina maćeha. Verica je bila sretna što sam ostao, ali mi je rekla da ima neku zadaću koju bi morala završiti, tako da bih se morao malo s nečim zabaviti dok to ne završi.Kako sam izašao iz Verine sobe i krenuo prema blagovaonice, nisam mogao a da ne čujem jecanje koje je dolazilo iza drugih vrata koja su bila malo odškrinuta. Polako sam jače otvorio vrata i pokušao proviriti unutra. Tamo na krevetu, bila je Verina maćeha sa svojim bijelim hlačama spuštenim do koljena, s naprćenim dupetom u zrak, trljajući svoj kli**ris. Izgubio sam svu kontrolu nad sobom dok sam joj prilazio i nije trebalo dugo da primijetiti da sam tu. Bila je vrlo sretna što me vidi i rekla je da joj l**em d**e. Iako sam sa svojih osamnaest imao već nekoliko stalnih djevojaka, pa čak i nešto brzinskog je**ja s različitim djevojkama, ali nijedna od njih mi nikada nije dala stvarni pristup svojem dupetu.S ono malo iskustva što sam imao primijetio sam da u osnovi postoje dvije vrste djevojaka, tip onih koje žele biti u vezi i imati spojeve i tip koji vas samo želi poj*ati. Kad sam u prošlosti bio s onim tipom djevojaka koje su za spoj, obično je trebalo mjesec dana ili više da bi se došlo do toga, mada nerado, da ipak sudjeluju u nekoj vrsti igre s du**tom. Također sam primijetio da ako bi bio s tipom cure za jednu noć, to je obično bio samo neki brzi ora**i se** i samo nutra-van dok ne svr**š. Iako je jednostavan rezultat super kad god to možete dobiti, rijetko da ćete učiniti išta egzotično, ili je to barem moje iskustvo.Dakle, kada mi je Verina maćeha ponudila pristup na jedinu stvar koju nikad nisam imao, nisam mogao odoljeti, bez obzira koliko je slatka i nevina moja djevojka bila. Zaglavio sam jezik na najljepši pupoljak koji sam ikada vidio. Počeo sam ga li*ati gore-dolje primjećujući kako sa rub čvrsto osjećao na mom jeziku. To je bio novi i fascinantan doživljaj za mene. Ona je uhvatila moju glavu i gurnula prema unutra, što je izazvalo da moj jezik prodre dublje vrhom, što je malo razdvojilo njen zbijeni šu**k. Onda me je usmjerila još niže prema dolje, sve dok moj jezik nije došao do njenog kli**risa. Tu sam ostao sve dok nisam osjetio njezino zatezanje i opuštanje. Možda sam bio mlad i neiskusan, ali sam znao da je tada sv**ila.Osjetivši priliku da provedem nešto više kvalitetnog vremena s du**tom čim sam izvukao glavu s njenog kli**risa zaglavio sam svoj jezik na taj izlaz i počeo li*ati sada joj već nešto razjapljen pup*ljak. Ona je vrisnula od oduševljenja. Moje najluđe fantazije su se obistinjavale i jedva sam u to mogao vjerovati. S Vericom sam probao “kao slučajno” kliznuti prema dolje malo jezikom prema š**ku dok sam joj grickao p*cu i svaki puta mi je rekla da se stanem. Sada je najljepša svjetski ženski ružin pupoljak bio je moj i mogu s njim raditi što mi je drago. Nastavio sam ga oblizivati svojim jezikom, što je rezultiralo urlajućom recenzijom moje nove ljubavnice. Verina je maćeha počela trljati svoj k***oris dok sam ja nastavio nježno joj jezikom puniti š**ak. Dva puta je s**šila na ovaj način. Znao sam to svaki put, jer kad bi došla do or**ma, šu**k bi joj se napeo čvrsto u nabor, a zatim se brzo otpustio.
komicnistatusi.rs

0 komentari