ispovesti

zabava

zabava recepti vicevi ispovesti

Dobro Došli

.....

"

utorak, 15. studenoga 2016.

ERO*SKA ISPOVEST – Švaler me razbijao u du*e, a muž čekao dole u gostinjskoj sobi


Prijateljica organizovala kućnu žurku gde sam bila pozvana. Isplanirala sam unapred dobru zabavu i vrelu je*ačinu u du*e, već mi je prijateljica napomenula da će doći par muškaraca i da budem spremna. Da ne dužim previše sa pričom. Tamo je bio moj je*ač za kojeg moj muž ne zna. Kre*emo se svakom prilikom. Sačekao me da se napijem i pozvao na gore na spratu gde smo bili on, ja i drugarica onda me uhvatio jednom rukom za kosu, drugom mi je gurnuo srednji prst u usta i usmerio prema kameri.
drugarica je slikala dok sam ja mumlala. Načinila je

sigurno 10ak fotografija u raznim pozicijama ….
“Uh je*ote, pa ja umalo da zaboravim … Tvoj muž je dole, završio je obaveze i došao na žurku, traži te ….”
“Štaaa?”, Umalo se nisam onesvestila.
“Rekla sam da ti je muka i da si u vc … on se dole zapričao … ali eto nemoj da dužiš sa ovim” – dodala je ovo zadnje uz smeh.


Odmah sam skočila iz kreveta, očima sam tražila svoje stvari po sobi, dok je drugarica nastavljala.
“Idi u vc i umij se … rećiću da si previše popila i da si povraćala …. i sredi se malo, sva si razmazana. ”
“Idi dole i nedaj mu da mrda” – zagalamila sam ljutito na nju, frustrirana celokupnom situacijom.



Moj je*ač me je svo vreme držao za ruku, kao da se bojao du ću mu da pobegne nakon saznanja da mi je muž tu i pokušao je to da spreči. Tako me je čvrsto držao da me je malo i ruka zabolela.
Obratio se drugarici – “reci ti njemu da će doći čim ja završim sa njom” – ali ona je već bila van sobe.
Odvukao me je ponovo do stolića sa željom da me je*e u stojećem položaju. Naslonio mi je ruke na ogledalo, dok me je on uhvatio za bokove i ponovo pokušao ubaciti ku**c u da me je**va u c*ar.
“Nemoj više, molim te … muž mi je dole”.
“Kao da te to ne pali …. ne brini brzo sam gotov “-I nastavio je da me ka*a u d**e glasno stenući. Nisam znala kako da prekinem sve to, ai taj ponovni ulazak u moju g**u ponovo je bio bolan jer se c*ar brzo vratio u normalnu večinu. No ovaj put je bol brzo nestao.
“Evo” – rekao je – “uzmi ovaj karmin i popravi šminku. Hajde … da budeš lepa za svog mužića. ”

0 komentari