ispovesti

zabava

zabava recepti vicevi ispovesti

Dobro Došli

.....

"

ponedjeljak, 14. studenoga 2016.

ERO*SKA ISPOVEST – Ugledao sam na francuskom krevetu kao se julija i moja setra vatreno ljube i jedna drugoj mazi kli**ris. Setra je porcela da se dere na mene i baca jastuk i pokrila se dok julija nije skidala pogled sa moje ku**ne. Poceo sam da…


Desilo se pre 2 godine.Pocelo je sve sa godisnjim odmorom koji ce za meine biti nezaboravan. Na odmor smo otputovali ja i moja verenica i moja sesnestogdisnja. Sestra i njena naj bolja skolska drugarica Julija koja u stvari dolazi iz austrije.
Moja najmladja sestra 14god, je dosla u srbiju sa tataom i mamom. Julija i njeni roditelji su bili vise puta nasi gosti u srbiji ali ovaj put je dosla samo julija sa nama za srbiju.
Prve nedelje je proteklo sve normalno dosta obaveze kucu smo spremali,kad je moja veronica dobila sms poruku da je njena mama pala i uganula nogu. Ona me je zamolila da se vratimo za austriju ali su poceli radovi na ogradi tako da smo se dogovorili da ona sama vrati i da pomogne njenoj mami oko svega a ja cim zavrsim sa poslom dojem za njom. Otputovala je avionom da bi sto pre bila kod roditelja.
Priblizavao se i vikend pa su moji hteli da odu u posete do dede i babu, roditelja od moje mame, setra i julija nisu htele da idu sa mojima ali najmladja sestra nije htela da ostane sa nama jer su je njih dve stalno zadirkivale tako da smo preko vikenda ostali samo nas troje.
Obecao sam im u subotu ako budu dobre i pomognu sve sto treba da cu ih inzvesti uvece u provod sto su one rado privatile. Ja sam majstore odvezao posle posla a njih sam zamolio da pospreme malo i da se pripreme za vecerasnji izlazak, rekoh vraticu se za nekih sat dva a vi da budete dobre.

  Posle opbavljenih obaveza vratio sam se kuci ali nigde nikoga nisam zatekao,videh da je u kuhinji sve pospremljeno ali u kuci nigde nikog otisao sam do njihovih soba ali nikoga nije bilo ni tamo. Otisao sam na sprat u tatinoj i maminoj sobi culi su se uzdisaji i jecanje,srce mi je porcelo jace da kuca jer sam pomislio na naj gore,polako sam prisao vratima i lagano ih otvorio i ugledao na francuskom lezaju kao se julija i moja setra vatreno ljube i jedna drugoj mazi kli**ris. Bile su gole i prizor je bio fantastican da mi se iste sekunde di*ao ku**c. Toliko su se uzivele da me nisu ni cule a ni primetile da stojim vec u sobi i da ih posmatram kao se nji dve zdovoljavaju mazeci i ljubeci jedna drugu.

  Tada sam otkopcao rajfelsus izvadio ku**c i poceo ga nadr**vati gledajuci u njih.A one su se i dalje vatreno ljubile ne osvrcuci se na mene. Sve jet o trajalo nekoliko minuta dok ja nisam poceo da uzdisem i tada su me videle kako u ruci masiram nadignutu ku***nu. Dve tinejdzerke su stale zapanjeno otorenih usta i sa nevericom da sam ih gledao i nadr*avao k**ac. Setra je porcela da se dere na mene i baca jastuk i pokrila se dok julija nije skidala pogled sa moje ku**ne. Poceo sam da objasnjavam da nije to nista strano sto oni imaju izmedju njih dve i da ja necu nista reci roditeljima ukoliko im se pridruzim u njihovoj igri jer sam hteo da kre**em juliju koja je sad lak plen. Julija je prisla i pocela da ga li*e i d**a i polako da ga pu*i nadr**vajuci ga laganim pokretima dovodeci me u lepe osecaje,bila je to mlada zgodna i lepog izgleda sa malo vecim sisicima devojka koja je znala sta hoce. Sestra je prestala da vice i rekla mi je dali smo normalni uopste,rekoh joj o tome si trbala da razmisljas mnogo pre nego sto sam vas uhvatio. Nekako se smirila jer je prijao pogled pu*enja i liz*nja Julije koja je tako vesto obradjivala moja jaja i pu*eci ku*ac koji je bio sev veci i tvdji.
Sada nam se i setra pridruzila i porcela da me mazi po stomaku a julija joj svremena na vreme dala k**cinu da ga stavi usta,otisli smo do lezaja i juliju sam bacio na ledja a sestri sam rekao da joj da svoju ri*ici ali da se okrene meni kao bi je mogao gledati kako uziva dok joj julija obradjuje njenu pi**icu.Setra mi je mrsava i zgodna cura do tada to nisam ni obracao sa malim sis**ama koje staju u jednu saku. Ulazio sam nezno u juliju koja je od toplog kur***porcela da se uvija i ja sam pre nje dva puta svr**o. Tada je julija otisla u kupatilo da se iztusira.A ja sam lezao porad sestre i poceo da je milujem i ljubim a k**c se digao takvom brzinom da sam sestru bacio pod sebe i ljubeci je nisam je dozvolio da se odupre i polako je navlacio na kurcinu opustajuci se i uzivajuci u svakom pokretu u kojem sam se nasao.Ponovo sam sv**io sa takvim itezitetom kao nikda do tad. Posto se to sve zavrsilo svi smo se iztusirali otisli na jelo.A umesto izlaska ponovili smo s** u troje sa jos vecim itezitetom i neznoscu gde je tesko opisati i docarati ovde. U stavri ja sam bio iskoristen od dve tinedzerke koje seu se je**le po svim propisima za koje sam ja mislio da su zelene isopd usiju i da nemaju pojim o svem tome.Prijalo mi je naj vise kako su uzivale primajuci ku**c ili kad bi ga pu**le,a ja sam ih mazio ljubio po sisic**ma i r**ici koju su mi dali da l**em. I sad se t**amo kad nam to vreme dozvoli.To je ostala nasa slatka tajna koja traje i dansa u troje.
komicnistatusi.rs

0 komentari