ispovesti

zabava

zabava recepti vicevi ispovesti

Dobro Došli

.....

"

utorak, 15. studenoga 2016.

Pre 2 nedelje sam prevario devojku koju obožavam…


Pre 2 nedelje sam prevario devojku koju obožavam i sa kojom sam 7 godina u vezi.. Ne znam ni sam zašto. Sinoć mi je devojka rekla da je trudna, nema srećnijeg čoveka od mene, ali u isto vreme hoću da crknem koliko me grize savest. Ispovest: Živim u inozemstvu već 6 godina i tu sam upoznala svog zaručnika-stranca. On je uvijek bio ozbiljan, profesionalan, na kraju krajeva poslovni je čovjek. Totalno sam ga pokvarila..izlazimo zajedno u narodnjačke klubove gdje se skuplja ekipa sa balkana, a nedavno smo dobili veliku novčanu kaznu zbog javnog bluda. Mnogi se smiju na to kad im ispričam, no ja jednostavno ne mogu shvatiti šta sam napravila od onog finog čovjeka. 😀

0 komentari