ispovesti

zabava

zabava recepti vicevi ispovesti

Dobro Došli

.....

"

nedjelja, 13. studenoga 2016.

(18+) ERO*SKA ISPOVEST – prvu pravu je*acinu sam imala kada sam prevarila muza….


Prvu pravu je*acinu sam imala kada sam prevarila muza (ako moze da se tako kaze), posle nekoliko godina braka. Naravno da sam spavala i sa muzem ali tek kad sam osetila drugog muskarca shvatila sam da nisam bila nikad je*ana vec samo mao nadrazena. Proslo je vise od jedne godine kako sam se prvi put poje*ala sa drugim. Bilo je prekida, svadja ali sam se na kraju uvek vracala njemu i je**cine su tada bile jos bolje i jos zesce. Odlucila sam da vam nocas pisem jer smo se prije tri meseca posvadjali a veceras ponovo poj**ali ali kako je uopšte došlo do toga…Tri meseca je prošlo, on se ne javlja, necu ni ja njemu! Tri meseca bez pravog se*a, muz redovno spava sa mnom ali ja to i ne zovem sexom, ako izuzmem sto me dobro polize ali ipak, ku*ac je ku*ac i njega nista ne moze da zameni. Muzev ku**c tanak, ne osecam ga, ni da je usao, je*e od dva do pet minuta i to je to, frustrirajuće, zar ne? Toliko je vremena proslo, gubim i volju za se*om, pada mi i libido, uzasan osecaj…ali danas…Oko 4 sata posle podne, brijem noge u kadi punoj vode, stiže mi sms poruka pa kako mi nema nikog u kuci ustajem onako gola, odlazim do dnevne sobe da procitam poruku (vjerovatno muz narucuje veceru, mislim). Uzimam tel u ruke i iznenadjenje, moj tvrdoglavi je*ač ipak više nije mogao da izdrži, posalo mi je poruku, mislim, ipak sam ja pobedila! Dok otvaram poruku celo telo mi podrhtava od uzbuđenja “molim te da se vidimo veceras, hitno je”. Mislim se da li da mu odmah odgovorim ili da jos malo glumim ali ipak pozuda je jaca, pitam ga sta je to toliko hitno kad se vec nije javljao tri meseca “dodji u 8, sve cu ti objasniti”. Imam osecaj da cu da padnem od uzbudjenja i koliko mi se noge tresu. Pocinje onaj zaboravljeni osecaj, rasplamsava mi se vatra izmedju noga. Vracam se u kadu, zavrsavam noge, brijem i picu (od samog brijanja dolazim do ivice orgazma). Dolazi muz kuci, kao i obicno, dosadan i ide nesto da radi, u radnoj sobi. Na trenutak ulazim kod njega i govorim mu da sam uzme nesto za veceru jer ja idem u 8 kod frizerke i zadzacu se malo duze, jer ima i da me farba…ne progovara nista. Oblacim sportski minic i trikic, nenormalno vlazim od same pomisli sta ce da se desi i odlucujem da ne nosim ga*ice, sto me dodatno pali. Vec je 7,30 a imam osecaj da se taknem dolje svrsila bih istog trena. Izlazim, palim auto i odlazim na dogovoreno mesto.Parkiram se, izlazim i vidim njegovo auto, ulazim u njega i sjedam na mesto suvozača. Bez progovorene reči smo se poljubili, dugo me ljubio kako samo on zna, volela sam njegove usne. Odvezao nas je na nase staro mesto i pitala sam ga sta je to hitno zbog cega me je zvao. Odgovor je bio u njegovom stilu “moram da te je*em, ne mogu vise da izdrzim”. Mozda bi neku zenu taj odgovor naljutio ali ne i mene, samo sam mu rekla “pa kretenu što si ovliko čekao kad si mogao da je*eš svo ovo vreme!” i zaskocila sam ga na njegovom vozackom mestu. Ljubila sam ga divljački dok sam trljala moju golu picu o njegovu nogu. Zavukao je ruku i sa iznenadjenjem rekao “pa ti nemaš gaćice!” u istom trenu su mu se rasirile zenice, delovao je kao zver koja planira da me napadne. Izustio je samo “kako si vlažna ku*vo, vidi kako si mi skvasila pantalone tvojom vlažnom picom”, i stvarno, imao je na butini veliku vlažnu fleku od moje vlažne pi*e, kako sam se trljala o njega. Bacio me na mjesto suvozača, skinuo pantalone do članaka i napokon, videla sam pravi ku*ac, ku*ac koji ce uskoro da bude u meni, da me pojebe kao zivotinju. rasirila sam noge, on se namestio izmedju njih i stavio ogromni glavić na ulazu u pi*u(ku*ac mu je bio impozantne velicine, kad uporedim sa mojim muzem). Trljao mi je usmine glavićem a ja sam stenjala kao kučka i molila ga da mi ga ubaci unutra. Napokon “AHHHHHHHHHHHHHHH” ispustila sam jedno veliko AHHHHHHH (zene koje nisu probale pravi ku*ac ne znaju da se zbog ku*ca živi), poceo je da ulazi, osjecam kako me tvrdo meso ispunjava, širi me iznutra, a moja pica ga grli, njen svaki milimetar ga oseca, osecam svaku žilu na njegovom ku*cu, osecam kako se vec skupljena pica prilagodjava novom ku*cu. Sva drhtim, vrištim osjećam vrelinu njegovog glavića koji čuda radi u mojoj unutrašnjosti. Počinje da ubrzava, sveki moj nerv je na udaru jer mu je stvarno ogroman, osecam da mi se bliži vrhunac, posle par nasrtalja “AJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ OHHHHHHHH” ujela sam ga za rame i drzim ga kao pit bul, svrsavam, grčim se, tresem se ali on ne smanjuje tempo, udara, samo udara…postaje prejak osecaj, tesko izdrazavam te nalete posle orgazma ali se brzo rasplamsava nova vatra i za koji sekund opet “AJJ*AJAJJJAJ”još jedan org*zam, vadi ga iz mene i svr*ava mi na butine. Malo je zastao, par sekundi i obrisao je maramicom gla*ić, okrenuo me je tako da sam se ja njemu okrenula ledjima, tj presavila sam se preko prednjeg sjedista tako da mi je glava i ruke dosle na zadnjem sjedistu a du*e i pice malo izdignuta na prednje sjedište. Odmah je ušao do kraja, tada mi se ucinjelo da je jos veci, deblji i duži i je*ao je divljački..ne znam samo odakle mu toliko kondicija jer je izgledao debeo i imao je veliki visak kilograma. Vrištala sam svo vreme kao luda a on nije prestajao, samo je jebao i menjao poze…napokon izjebana, ali izjebana u pravom smislu reci. Je*ao me je oko 60 minuta bez prestanka, kako samo on zna. Bila sam skroz razje*ana, zadovoljena, umorna, srecna….Dosla sam kuci, muz nije ni primetio da se nisam farbala, ovog puta mu necu nista ni reci…od kad sam dosla proslo je vise od 3 sata, sjedim u sobi jos u onom minjaku bez gacica, sva umazana od sp**me i mirisem na drugogo muskarca a on nije dosao ni da me nesto pita ili makar polize picu…nema veze, to mi sad i ne treba…Ovo sam napisala samo za vas jer sam tako srecna kad sam dobro izje*ana, kao i sve zene koje znaju sta je ku*ac, one koje ne znaju, te ce da glume poštenje

0 komentari