ispovesti

zabava

zabava recepti vicevi ispovesti

Dobro Došli

.....

"

utorak, 15. studenoga 2016.

ERO*SKA ISPOVEST – Iskoristila sam seljaka za se*s


Na proslavu ćerkine mature  u jednom restoranu u području  Beograda ispratila sam ćerku na maturu, ostavila sa društvom posle slikanja i kratkog druženja ispred restorana otišli su unutra. Ja sam došla svojim kolima jer muža mrzelo. Iza restorana na parkingu ostavila sam auto, kad sam trebala da otključam brava bila zaglavljena, neki momak u seljačko odelo prešao mi i ponudio pomoc, kad je zavukao ključ u bravu najezila sam se ziva, odjednom sam osetila da se vlazim, krenule razne slike da me spopadaju,


  pomislila sam kakav li je  tek u krevetu kad za svaku bravu ima rešenje? ostala sam zapaljena. Mucala sam dok sam zahvaljivala. Zahvalila sam se i predstavila. Pitao me odakle sam gde zivim… dala sam mu lazne informacije ne bi imala problem sa suprugom. Razmisljam se, dok suprug kući odmara, čerka na maturu, mogla bi ovo parče iskoristiti za se*s. Pitala sam ga da krene sa mnom negde van grada na pice da mu se oduzim za pomoc otkljucanja. Krenuo je. Odmah van grada stala sam kod nekog drveta gde nema vozila, uhvatila

za onu stvar mesila ga, izvadila napolje nisam bila nesto posebno odusevljena velicinom, debljina odgovarajuca, strpala sam ga u usta malo je smrdeo na znoj… odmah sam se skinula krenuo da me lize dole, zabio mi ga, dobro poje*ao, sv*sio mi po stomaku. Prstima sam skupljala spe*mu sa svog stomaka i lizala. Krenuli smo nazad, ostavila ga kod restorana, otisla sam kuci. Oprala se. Legla da spavam. Posle sam ustala u 2h otisla po cerku.

0 komentari