ispovesti

zabava

zabava recepti vicevi ispovesti

Dobro Došli

.....

"

utorak, 15. studenoga 2016.

ERO*SKA ISPOVEST – Nabijao sam kumi u du*e


Imam slatku kumicu tek napunila 13 godina, dobila srednje si*ice, ali sa gu*om pobedila. Kako počela da me privlači sve češće odlazim kod kumova. Sedimo za stolom  u bašti, kuma  pored mene u kratkoj suknji tange joj se vide, ispružio sam noge i “slučajno” dodirivao njene noge, nije se makla sa mesta. Onda sam krenuo nogama da je mazim po listovima samo me se osmehnula i nastavila da surfuje netom na


  mobitelu. Kad je kum otišao ostali smo sami, podigao sam se i pogledao ka mom penisu i optužio da je kriva za erekciju, gledala ga i gutala očima, rekao sam ako zeli se*s večeras da otvori prozor pošto joj soba do bašte i da me očekuje posle 12h kad svi polegaju. Došao sam u 12h i ona je ležala i čekala, imala je na sebi samo suknju onu istu od dana, kako je lazala na stomaku legao sam preko nje i zavukao u

njeno dupence slatko, gu*io sam je i punio žešće. Uvek kad sam svr**o ona je uzdisala kaže da se jos vise nadigao i da je boli gu*a. Je*ao sam je do jutra i otišao kući, nakon te noći dolazio sam svako veče i punio njeno dup*ence. U pi*ku nije htela.

0 komentari