ispovesti

zabava

zabava recepti vicevi ispovesti

Dobro Došli

.....

"

ponedjeljak, 14. studenoga 2016.

ISPOVEST JE*AČICE – Volim dobru zabavu, a za mene nema bolje zabave od zavodljivog flertovanja sa momcima i dobrog tu*anja.


Volim dobru zabavu, a za mene nema bolje zabave od zavodljivog flertovanja sa momcima i dobrog tu*anja. Kažu mi da sam jako dobra jeba*ica i da odlično pu*im. Jbg trudim se, mada ima tu i prirodnog talenta. Imam dečka, pored dečka još 5 komada sa dobrim ki*ama, ispunjavaju me u svakom pogledu. Dečko ne zna za moje fantazije i prevare i da zna morao bi da se prihvati toga jer bolju od mene ne može imati. Kad me dečko ne zadovolji dobro pozovem jednog od tih komada, da završi ono što je moj dečko započeo. Veoma sam na*aljive prirode, dovoljan je jedan dodir za struk ili gu*u i već sam vlažna tigrica. Volim dečka da maltretiram za vreme se*sa, da ga šamaram i vređam… dominantna sam u se*su obožavam topao krevet kao u paklu.

0 komentari