ispovesti

zabava

zabava recepti vicevi ispovesti

Dobro Došli

.....

"

ponedjeljak, 14. studenoga 2016.

KRATKA EROT*KA ISPOVEST – Poje*o me najružniji dečko iz našeg sela.


Otkako sam se udala kroz glavu mi prolaze prljave misli, suzdražavala sam se koliko sam mogla, dok sam ispijala kafu samo sam razmišljala kako bi bilo da nađem nekog sa strane koji bi mi počistio prljave misli iz glave. Dok sam sedela ispred kuće i pila popodnevu kafu i mazila mačkicu jer sam se udala nezasita i nap*ljena, i to za sobom vučem još otkako sam ušla u pubertetu, zavukla sam ruku “dole” i mazila moju nap*ljenu mačkicu i razmišljala “kako bi bilo da me razvali sad neko”, posmatrala sam komšiluk i dugo razmišljala ko bi mogao a da moj muž nikad ne sazna za to. Setil sam se da u našem selu postoji jedan mladić koji mi se uvek u prolazu javljao, odmah sam pomislila šta ima u gaćama. Čekala sam pravi trenutak i pravo vreme, kada sma ga srela u prolazu, zastala sam i zapričavala sam ga, kada sam stekla prijateljstvo sa njim, pozvala sam ga na “kafu” naravno dok muž radi ja sam ispijala kafu sa najružnijim dečkom iz našeg sela. Pripremila sam sebe kao i svoju mačkicu, sedela ispred kuće u bašti, i ovo njega, dolazi. Sedeli smo i pili kafu, kako ne bi gubila vremena odmah sam raširila noge i zamolila da ugasi vatricu koju gori. izvadio je svoj prosečni pe*is, nije bio kako sam ga zamišljala, dovoljan da me zadovolji kako muž nije.Češkao me gl*vićem po kli*orisu, zatim ga je lagao gurnuo je*ao me je čitavih 10 minuta, onda sam okrenuola gu*u ja njemu i zamolila mladog gospodina da ga gurne u an*su. Posle prvog puta uspeo da mu se uk*uti, stavio mi pe*is. Obrađivao me 5 minuta sasvim dovoljom, napunio me spe**om. Kad smo završili sa se**om, rekla sam mu da dodje sutra u isto vreme da obavi svoj posao. Već neko vreme je*emo se žestoko.


    komicnistatusi.rs

0 komentari