ispovesti

zabava

zabava recepti vicevi ispovesti

Dobro Došli

.....

"

srijeda, 16. studenoga 2016.

DESILO SE NEŠTO ŠTO BIH NAJRAĐE ZABORAVIO…

kkkk
Desilo se nešto što bih najrađe zaboravio. Obično prije kupanja najavim svima da se kupam ako neko treba u wc jer ostajem dugo. Ovaj put to nisam naglasio. Pošto imamo tuš kabinu kroz koju se silulete samo naziru, ali se ne može jasno vidjeti osoba tako u pola šamponiranja mi baba upada u wc (zaboravio sam se zaključati). Iako znam da me ne može vidjeti unutra isfurano stojim, ne pomičem se i čekam da izadje da nastavim. Ona usporena… nikad… zainterisuje me šta toliko radi i počnem da pratim. Prvo je nešto prebirala po mašini za veš a onda je kulturno samo zadigla suknju i sjela na wc šolju. Tada sam saznao da uopšte ne nosi gaće. Ali to nije sve. Nakon obavljene nužde, uopšte nije koristila papir. Samo je ustala, spustila suknju, pustila vodu i izašla. Naravno, ugasila mi je svjetlo jer me uopšte nije skontala unutra. Ostao sam u šoku. I sad sam.

0 komentari