ispovesti

zabava

zabava recepti vicevi ispovesti

Dobro Došli

.....

"

ponedjeljak, 9. studenoga 2015.

Jos jedan seks sa ujnom prosao je sjajno. Ona i ujak sa decom isli na more u Grcku








Jos jedan seks sa ujnom prosao je sjajno. Ona i ujak sa decom isli na more u Grcku. Bili su 10 dana. Ovoga puta desio se kod ujne kuci. Sredina radne nedelje, bio sam u gradu sa drugaricom. Stize porukica od ujne:”Jesi li kuci malisa, sama sam, tek u ponedeljak krecem da radim, mnogo sam ovlazila zelim te?“ Odgovorio sam da sam u gradu, ali da mogu da dođem kući bez problema. Bilo je oko 12:35h. Njeni klinci su išli popodne u školu, dok je ujak radio do 16:00h. Dogovorili smo se da odem kod nje oko 14:00h. Ipak, ja sam odlučio da odem pre i iznenadim je. Došao sam kući oko 13:00h. Drugarici sam rekao da mi je iskrslo nešto pa moram da idem. Jedva sam čekao da ponovo jebem ujnu. Kroz prozor sam gledao kad će da isprati klince u školu. Oko pola 2, ujna na kapiji stoji i ispraća ih. Bila je u crvenim trenerkama i gore nekoj trenerci. Čekao sam da s epopenje na sprat i krenuo za njom lagano. Popeo sam se uz stepenice i polako ušao. Prodođoh kroz kuću ujne nije bilo nigde. Videh u spavaćaoj sobi, bačene one trenerke na pod. Setih se sigurno je otišla da se tušira. Provirio sam kroz ključaonicu. Skidala je gaće i ulazila u kadu. Odmah sam ušao u kupatilo.“Ohh, pa poranio si malo, rekli smo u 2?“ reče ujnica. „Hteo sam da te iznenadim“ Počeo sam da se svlačim. „Ajde ulazi više okvasi kurčinu“ Ušao sam u kadu i seo preko puta nje, njene noge udarale su o moje telo, stopala su bila pripijea uz moj stomak. Tu smo se malo mazili. Krenuh prema njoj, počesmo da se ljubimo. Kada je bila puna pene, tako da se nisu videli ujnini intimni delovi. Desnom rukom napipah joj pičkicu koja je bila ovaj put obrijana, krenuh lagano da trljam. Ona isto učini, krenu da mazi moj kurac. Potom izdigoh se i zabih kurac medju njene velike sise. Igrasmo se još malo. Izađosmo iz kade onako mokri. Ujna nađe nekipeškir, ogrnu smo se oboje, pripijeni jedno uz drugo obrisali smo se i onako goli odosmo do spavaće sobe. Kao što već znate tu sam i prvi put pojebao

Vekaču. Obori me na krevet i kleknu ujna. Tek sad kad je videh ovako golu skontah koliko je pocrnela na moru. Poče da mi drka kurac. „Slatko se smejala i rekla da će me izmoriti više nego ikad. Stavi ga u svoja usta i poče da ga silovito puši. Osećaj je bio neverovatan. Zabacih pogled ka satu, bilo je 14:05h. Imao sam još skoro 2 sata sa ujnom. Nisam žurio. Kada ga je dobro ispušila i zadovoljila ustade ujna i leže na krevet pored mene. Lego na nju, počesmo da se ljubimo, dok sam dole ubacivao kurac u njenu vlažnu pičku. Klizio sam po njoj polako, uživali smo u misionarskoj pozi. Spuštao sam glavu i ljubio je po vratu, pa se ponoo vraćao i gurao joj jezik usta. Čulo se Vekačino dahtane“Ahhhh, uhhauhtooah mališaah, uhh too“. Kada smo se zadovoljili sa tom pozom. Ustadoh sam kreveta i sagnu se do njenih stopala. Bila su nalakirana tamnoplavim lakom. Počeh da ih ližem jedno pa drugo. Uživao sam u tome, zabih joj palac usta, pa sledeći prst i tako odk nisam sve, potom joj zabih sve prste odjednom usta i počeh da sisam. Igrao sam se sa njenim stopalima više od 5 minuta, potom sam joj polizao i tabane. Nastavih da joj ližem i ljubim noge, penjao sam se uzbrdo preko butina. Koncentrisao sam se na pičku i klitoris. Lizao sam joj vlažnu pičkicu dok je ujna uzdisala. Ubaciih tri prsta i krenuh da zabijam dok sam lizao klitoris. Počela je glasnije i glasnije da uzdiše.“Aaaaaaa, auuhhoouhhaha,aaaaaaoooh“ Bela voda krenula je da prska iz nje. Usporili smo malo. Legao sam sa strane. Podigla je desnu nogu, uhvatio sam kurac nacentrirao i ponovo joj ga ubacio. Rukom sam joj mesio sisu dok se čulo lupanje mojih muda o njenu pičku. Drugom šakom sam joj pomogao i držao za njenu desnu nogu dignutu. Ubrzavao sam tempo sve jače i jače.“To ujninoo,tooo, ne prestaj, ljubi te ujnaaaa, ahhh“. Krenuli smo i jezicima jedan o drugi da se ližemo. I dalje sam je jebao, zabijao sam kurčinu do kraja. Ponovo smo odluči malo da ubacimo u sporiju brzinu. Želeo sam njeno veliko dupe na mojoj faci. Legao sam na jastuk i cekao je. Preplanula ujna hodala je po krevetu i dolazila do moje glave. Okrenu mi leđa i stade tačno ispred mog lica. Polako je se spušatala u čučanj fazu. Kako je se spuštala tako su se guzovi širili. Pred očima bili su mi njena pičketina i bulja razvaljena. Kao da je nebo padalo na mene. Samo što ne sede ujna šakama uhvati guzove i šireće ih sede na moju facu. Poče lagano da meša. “Jesi ovo hteo mališa, aa evo ti ujnine guze liži sad!“ reče ujna smejući se. Ja nisam mogao da govorim, već nekako pokušavam da dođem do daha. Ujnino dupe i taj poseban šmek me je opijao. Ujna ponovo krete da meša sada još brže. Ustima sam i jezikom išao po ujninoj pički i dupetu. Ujna se malo pridiže da mi bude lakše. Šakama je uhvatih za dupe. Sada sam dominirao, mogao sam da dišem normalno, upijao i lizao sam joj pičku pa sam prešao na čmar. Razrađena rupica je dobila vlažnost posle moje obrade. Kad se zadovoljih sa njenim dupetom, odlučismo da udarimo završni udarac. Naguzio sam je, uhvatila se šakama za radijator. U sebi sam mislio“Hvala ti bože što si mi podario da jebem ovakvo dupe“ Nabio sam joj

kurac u pičku i počeo da jebem i raskivam. Dva prsta sam gurao u dupe polako i u isto vreme jebao i jebao.Nenormalno je opet vriskala“Ahhhh to to, razvalieeahha uh mee joooj mili moooj ahhhhhhhuuhhooh“. Vekača jebačica uživala je koliko i ja molilame da ne stajem. Usporio sam malo tempo i polako je jebao. „Ujna hoćeš u dupe?“ pitah je. „ Šta me pitaš, ko da je prvi put, ajdeaaah vadi ga i ubacuj ga“ Izvadih ga iz njene vlažne pičke. Zabih joj silovito jako, čuo se glasan vrisak iz ujninih usta. Uhvatih je za šake i stavih na leđa i držah ih svojom rukom. Kurac je uživao u njenoj bulji. Razređena bulja bila je željna kurca ko nikad. Ubrzavao sam tempo, usporavao, svršavanje je bilo blizu, nisam želeo da ga vidim, već sam nastavio da je jebem i da joj napunim dupe spermom. Taman sam ga zabijao do kraja kad kretoše izlivi sperme napuniše joj bulju, izvadih ga, sperma se slivala niz njeno dupe. Kurac mi je bio sav lepljiv. Uhvatio sam ga obrisao malo o njene guzove. Okrenuo sam Vekaču, nabio sam joj još malo usta da ga obradi. Pogledah na sat 15:47h. „Uh ujna moram da bežim, sad će 4 sata, ujak još malo s posla.“ „Jašta bogte kad pre, odoh da se istuširam brzo i zategnem krevet. Ajde oblači se brže“ reče ujna. Navukoh se krenuh da izlazim kad ujna me uhvati za ruku.“Evo ti 3 moje gaćice te sam nosila zadnje da imkaš da drkaš do sledećeg susreta, one da mi vratiš“ „Stavuh gaćice u džep od trenerki.“ Važi ujna“ rekoh joj. Poljubi smo se na blic, odoh kući sav izmoren ali i prezadovoljan. Kasnije mi se ujna javila“E mališa stigla sam i da se istuširam i da krevet zatgnem, sve na svoje mesto sam vratila, ujak još nije došao, tako da smo bez greške odradili i bilo je božanstveno, trebalo mi je ovo posle mora, čujemo se ovih dana, ljubi te ujna Veka“ „Super i ja tebe ujna“ napisah joj sa osmehom, i tako, do sledećeg susreta ponovo drkanje na njene gaćice i slike. Ipak neočekivano sam dobio poziv za posao na koji sam konkurisao pre 6 meseci da za 7 dana idem da radim u inostranstvu na 3 meseca, tako da nista od skorijeg seksa sa ujnom. Ukoliko se stvori prilika da se ponovo pojebemo pre nego što odem napisaću priču, do tada pozz drugari, imate ovih 7 priča i malo ujninih slika i uživajte u njima.

0 komentari