ispovesti

zabava

zabava recepti vicevi ispovesti

Dobro Došli

.....

"

ponedjeljak, 9. studenoga 2015.

Ne znam gdje da pocnem. grijesila sam mnogo i ovo nikada nikome nisam rekla




Ne znam gdje da pocnem. grijesila sam mnogo i ovo nikada nikome nisam rekla. kada mi je bilo 13 godina nevinost sam izgubila sa zogerom, ono sto se brisu podovi, imalo je gumenu lijepu drsku, pa sam se “omrsila” kako bi rekli… ali to je bio samo pocetak, uskoro sam se sa svim deckima malo omrsila u mom naselju, svake sedmice sam imala novog momka i uskoro se pocelo pricati za mene da sam ku*rwa… zavrsila sam skolu momci su me pazili kao kraljicu jer sam ih tada vec po trojicu – cetvoricu usluzivala u skolskom wc-u, poslije skole isli smo na livade u sumice gdje sam ih sve redom oralno zadovoljavala, ali pritisak u meni je bio velik. lose sam se osjecala i proklinjala sredinu gdje zivim jer su o meni sve najgore stvari pricali. uskoro nakon skole nasla sam naivnog momka u tuzli, koji je odmah pristao da me ozeni jer sam mu lazirala svoju nevinost, stavila mali tanki baloncic

sa krvlju u svoju vaginu, te kada ga je nekoliko puta stavio probio je baloncic a ja sam krvarila. bila sam nezadovoljna zivotom koji sam vodila jer taj momak nije mogao da zadovolji moje potrebe a moja finansijska situacija bila je katastrofalna. on je radio sam, zivjeli smo kod njegovih roditelja, nisam mogla ni do trgovine otici da me nisu pitali gdje ides to? u medjuvremenu upoznala sam starijeg muskarca s kojim sam se vidjala tajno i on me je obecao ozeniti, napustila sam svog prvog muza i poklonila novi baloncic svoje nevinosti starijem gospodinu koji me udomio u prelijepom stanu u centru tule. bio je to jedan ugledni profesor na fakultetu, dok je on predavao studentima, ja

sam rusila njegov ugled zadovoljavajuci klince sa njegovog fakulteta. dobro je pa se u to vrijeme pojavio facebook i vec sam osigurala sebi novi zivot u sarajevu kada se u tuzli proculo da sam “kurva” kako kazu primitivci… sada zivim i radim u sarajevu sama, za moju proslost niko ne zna i nasla sam novog muskarca koji zeli da me ozeni i nije mogao da se cudu nacudi kad sam mu rekla da imam 28 godina i da sam jos nevina 😉 nevina sam rekoh, takve su ti djevojke sa sela hehehehe

0 komentari