ispovesti

zabava

zabava recepti vicevi ispovesti

Dobro Došli

.....

"

petak, 4. prosinca 2015.

BESKUĆNIK BODIBILDER IMA 50 GODINA, NEMA GDE DA SPAVA, ALI UVEK NAĐE MESTO DA TRENIRA

Žaka Sajah (50) iz Francuske svakodnevno vežba, jer želi da izgleda dobro, ali ne ideu teretanu, nego vežba na ulicama, gde i živi. Ovaj beskućnik želi da se održi svoj izgled bez obzira na to što je ostao bez krova nad glavom.


 676034_beskucnik-bodibilder-02-foto-prinskrin_f


– Vežbao sam u svojoj sobi, trenirao karate, dizao sam tegove, trenirao džudo, bio sam pravi atletičar – kaže on.

 On se oseća lepo kada vidi da i sa svojih 50 godina tako dobro izgleda.
676033_beskucnik-bodibilder-01-foto-prinskrin_ff


– Moram da imam jako telo i zato što sam na ulici, jer da nemam, možda bih bio mrtav – priča on.

Drugi beskućnici mu se dive zbog njegovog izgleda, a mnogi koji ga vide dok vežba na ulici zastaju i posmatraju ga, na šta se on navikao.

Kako sam kaže, izbacio je suvišnu vodu iz organizma i nema sala, jer se hrani uglavnom pasuljem i kupisom.

0 komentari