ispovesti

zabava

zabava recepti vicevi ispovesti

Dobro Došli

.....

"

srijeda, 2. prosinca 2015.

Tesko mi je, niko me ne shvata. Zamisli kako je uloziti 19 mjeseci…




Tesko mi je, niko me ne shvata. Zamisli kako je uloziti 19 mjeseci svoga zivota u vezu. Zamisli koliko volis tu osobu. Pa rijeke bi rastavio i zvijezde sa neba poskidao. Tesko ti je toliko volis nekoga i mislio si da ste cak i srodne duse ali vam ne ide!?! ZASTO!?! Je l kriva sudbina? Ne znam, necu nikad ni saznati, samo znam da nam vise ne ide. Ako smo sudjeni jedno drugome nacicemo se za 2, 5, 10 godina. Stvarno je ruzno kad te neko ne postuje i od toga se desi da ni ti tu osobu ne postujes i tako to traje, veza se razvija u svadjama i zalosno je. A ubio bi za tu osobu. I sta ja sad da radim? Da se vratim u svadje i propast i laganje jedno drugome? Da se vratim u to gdje me nece poslusati nikada

gdje je prkos veci od ljubavi? A volimo se i ludi smo jedno za drugim. I da tesko mi je i drago mi je sto postoji ovakva stranica gdje ne moram nikome nista reci osim samome sebi i svijetu a da pritome ostanem anoniman. Moji osjecaji su neopisivi, ne znam ni sam vise sta zelim. Nekad i pomislim – Pa ja sam njoj zivot unistio. Sta ce ona poslije mene, ko ce je paziti?? A ne mozemo vise biti zajedno bar ne sad… Da l cemo zaboraviti jedno na drugo ili ne, da l ce biti lakse?? Nista od toga ne znam, samo znam da je volim i da mi je TESKO!!!!

0 komentari