ispovesti

zabava

zabava recepti vicevi ispovesti

Dobro Došli

.....

"

srijeda, 9. prosinca 2015.

USPEH JE NAJSLAĐA OSVETA ZLOSTAVLJANI TINEJDŽER KOJI JE ODLUČIO DA POSTANE MILIONER

Oli Forsajt je bio onaj dečak u školi koga su svi maltretirali. Kada su ga tukli, Oli je trpeo, kada su ga ponižavali, Oli je ćutao. Danas on ima 17 godina i niko mu se više ne smeje – već ga mole za pomoć.

672116_oli-forsit-foto-twitter-oforsyth-2_ff

Oli Forsajt je odrastao u gradiću Toukester u britanskoj zabiti. U školi su ga toliko kinjili da je razmišljao o samoubistvu. Nije imao gde da pobegne. Onda je jednoga dana doneo, neko bi rekao, preambicioznu odluku, kako bi se na najbolji mogući način osvetio svojim drugovima iz odeljenja – Oli je odlučio da postane milioner do dvadesete.



– Imao sam tri najgore godine u životu kada sam se preselio u Dorset. Imam disleksiju i ne mogu da čitam. U staroj školi mi je bilo užasno, tukli su me. Pomišljao sam da se ubijem – otkriva Oli.

672117_oli-forsit-foto-twitter-oforsyth-3_f

Na kraju nije mogao više da izdrže pa je otišao kod školskog psihologa. Savet koji je dobio mu je promeni život.

“Moraš da izguraš. Drži glavu gore, radi i jednog dana ćeš biti milijarder, prijatelju moj”, rekao mu je psiholog.

I Oli je to bukvalno shvatio. Pronašao je savršenu osvetu.

Sa samo 13 godina pokrenuo je biznis i to onlajn prodavnicu poklona koju je nazvao Oli Šop. Prve godine imao je profit oko 15.000 evra, a od tada godišnje zaradi više nego duplo. Ali to je bio samo početak.


672115_oli-forsit-foto-twitter-oforsyth-1_ff
Njegov idol je bio bogati mogul Ričard Brenson koji je takođe disleksičan. Na kraju ga je i upoznao.

– Moja karijera u preduzetništvu je počela sa 6 godina kada sam skuvao roditeljima kafu i naplatio im 20 penija za šoljicu. Radio sam u perionici kola, prodavao povrće. Sada imam projekat od koga očekujem 10 miliona dolara profita u roku od tri godine – ispričao je Oli.

Kada je Oli imao jevni nastup u školi u kojoj je proživeo tri najgore godine u svom životu, doživeo je nešto fantastično.

– Zanimljivo je to što kad sam završio školu nisam imao nijednog prijatelja, a danas me je pet vršnjaka koji su me maltretirali u školi pitali da ih zaposlim. Nemam problema s tim. Naprotiv, mislim da je to najbolji dokaz da je neuspeh odraz nasilništva – zaključio je Oli.

0 komentari