ispovesti

zabava

zabava recepti vicevi ispovesti

Dobro Došli

.....

"

srijeda, 9. ožujka 2016.

(18+) EROTSKA ISPOVEST – Sa kumom sam se vidjala neko kratko vreme, iako je bio veoma iskusan i dobar jebac morala sam da ga se resim…




Sa kumom sam se vidjala neko kratko vreme, iako je bio veoma iskusan i dobar jebac morala sam da ga se resim, jer jednostavno nisam mogla sve da postignem a on je navaljivao da se cesce vidjamo. I tako ja smislim glup izgovor kako mi je glupo zbog moje i njegove porodice bla, bla, bla, i prestanemo svaki kontakt. Izbegavala sam ga sve do te proklete veceri kad jednostavno nisam mogla da se izvucem. Bila je to proslava tatine i mamine 25 godisnjice braka.

Obicno uvek odu na veceru u neki restoran ali posto je to bilo 25 godina braka mama je pozelela da napravi malu proslavu sa simbolicnih 25 gostiju medju kojima je i moj kum. Proslava je bila u nasem velikom dvoristu. Kum i kuma su dosli medju prvima, nisam mogla da ga izbegavam nego sam navukla najljubazniji osmeh nevinasceta i krenula da se pozdravim. “Cao – cao! Sta ima? Kako fax? ” .

razgovor je tekao po obicaju. Odahnula sam i posla u kucu dok su gotovo svi gosti dosli.

U hodniku me je docekao kum sa svojim jebozovnim smeskom koji me je obicno palio ali u tom trenu me je plasio. Zgrabio me za ruku i odvukao u podrum kojeg je odmah po ulasku zakljucao. Nabio me je uz zid i poceo da sapuce neka od imena mojih jebaca. Ufff nisam ni znala da ih je toliko mnoggooo ali on je ocigledno bio veoma upucen u to.

Pretio je da ce reci tati, instiktivno sam pocela da placem i molim ga da to ne radim a on je samo pitao: “A sta cu ja dobiti za cutanje? ” Odgovorila sam: “Sta god hoces”. Samo se bolesno nasmejao i jos vise me nabio na zid drzeci me levom rukom dok je desnom zadigao moju haljinicu i naglo povukao moje tangice i svom silinom ih usekao u moju picu i guzu. Zabolelo me je toliko da sam jauknula i pokusala da ga odgurnem govoreci da me boli a on me je samo jace stisnuo i rekao: “Tek ce da boli”. Nastavio je svom silinom da mi tangice  useca u medjunozje do god nisu pukle.

Naglo me je okrenuo i seo je na drvenu klupu. Pokusala sam da pobegnem ali mi je udario takvu samarcinu da sam mislila da cu pasti. Poceo je da grize moje bradavice i da ih stipa. Posle je otkopcao je pantalone i momentalno mi nabio kurcinu do krajnika.

Bez milosti me je divljacki nabijao glavu napred nazad pa stao na par trenutaka ali naravno sa kurcem u mojim ustima. Pocela sam da se gusim, suze su lile niz moje lice. Gurnuo me je dole i namestio moju picu ka sebi. U tom trenu se cuo mamin glas kako zove kuma, on je iskulirao a ja nisam imala izbora.

Grubo je krenuo da me stipa po picki razvlaci usmine, i udara po njoj  mislila sam da ce mi krv krenuti. Plakala sam a on se malo spustio i uzeo nesto sa stare gomile. Prislonio je svoj uveliko dignut kurac na moju picu a nesto za sta sam kasnije zakljucila da je bocica nekog malog starog sampona ili tako nesto i prislonio na guzu. Uplasila sam se i probala da ga odgurnem ali me je istog trena zgrabio i rukom prekrio usne i svom snagom gurnuo u mene i kurcinu i bocicu.

Bolelo me je kao nista do tada, jecala sam i plakala dok je on i dalje nastavio da me nabija. Opet se mama cula ali ovog puta dozivajuci moje ime. Ubrzao je cepajuci moju utrobu svakim pokretom i gurao ga malo u guzu malo u picku. Slonio je ruku sa mojih usta i gurnuo me na klupu ali sam ja pala jer od bola nisam mogla da sedim.

Opet je krenuo da mi grize sise drkajuci svoj kurac. A zatim ga opet nabio u moja usta i napunio ih spermom koju me je naterao da popijem dok sam se ja borila za vazduh. Obrisao ga je od moju haljinu i dobacio: “Verujem da ces se javiti pa da ponovimo” i krenuo nazad na proslavu. Ja sam se isunjala nedugo zatim i otrcala u sobu, umila se i presvukla.

Usla je mama i pitala gde sam i sta mi je sa haljinom. Rekla sam da sam pala i pocepala je, na svu srecu poverovala je valjda od uzbudjenja oko proslave. A ja sam morala ostatak veceri da glumim raspolozenu cerkicu uprkos svim bolovoima dok me je kum gledao i zadovoljno se smeskao. I da .

. naravno da sam morala opet da se javim kumu jer ako se ne javim znam sta ce biti

0 komentari