ispovesti

zabava

zabava recepti vicevi ispovesti

Dobro Došli

.....

"

subota, 12. ožujka 2016.

Inace radim u bolnici kao medicinar i nedavno sam na jednom partiju upoznao jednu curu znaci avion je

12665766_137574323294106_1183769894_n (6)


Inace radim u bolnici kao medicinar i nedavno sam na jednom partiju upoznao jednu curu znaci avion je, starija od mene 3 godine i tako smo nas dvoje zaglavili ovo ono jedna noc bila i nista vise… da

stvar bude bolja i smjesnija ona zavrsava Medicinu… i tako dolazim ja danas na poso 16.04. nema mog doktora.. kazu dobio si novu doktoricu ajd ja ono mrtav ladan ok nema veze. i ulazim ja u ordinaciju sjedi nekakva crna duga kosa ledjima okrenuta ja Dobro jutro kolegice.. kad se okrenula i


kad sam vidio umalo nisam infrakt dobio…i tako smo citavo jutro sutili, od 7 do 10. i na pauzi smo propricali… pomalo smjesno, zalosno, ne znam ni sam sta bi vam reko al eto

0 komentari