ispovesti

zabava

zabava recepti vicevi ispovesti

Dobro Došli

.....

"

srijeda, 9. ožujka 2016.

Ispovest: Ne znam šta da radim, evo par sedmica me svastika (ženina sestra)…





Ne znam šta da radim, evo par sedmica me svastika (ženina sestra) , koja je starija od nas 10 godina,opasno spopada. Iako je udata često nam dolazi i to uvijek bez muža, cima na telefon kao nešto joj treba pomoć, kucka poruke na facebooku… Neki dan sam bio sam kod kuće, kad eto ti nje, napucana do Boga, usko sve, utegnuto uđemo u kuću… Obzirom da je kao kod svoje kuće odma je



otišla u kuhinju da nam napravi kafu, ali to nije bilo obično pripremanje kafe, ta saginjanje, propinjanje u tako utegnutoj odjeći, baš me zapalilo u tom trenutku jedva sam se suzdržao da,…uh… Sjeli smo za stol i slučajnim spuštanjem pogleda primjetio sam da ne nosi brus, dok smo pili i pričali čitavo vrijeme kao da je molila za akciju. Nakon što smo popili, ona je oprala sudove i rekla kako ide, a da će kasnije doći ponovo jer joj treba nešto sestra.



Otišla je a ja evo sjedim i pišem šta da radim, aaaaa, stvarno me je zapalila, ali nije konkretno rekla da hoće, bojim se da neću zabelajit, možda me samo zeza… IPAK JE TO STARA KOKA KOJA JE NA SVE SPREMNA!!!

0 komentari