ispovesti

zabava

zabava recepti vicevi ispovesti

Dobro Došli

.....

"

subota, 5. ožujka 2016.

Ja sam imala prvi sex sa 13 godina i ne kajem se uopste…




Ja sam imala prvi sex sa 13 godina i ne kajem se uopste…  i jednom u toku seksa sa dečkom video nas njegov tata dok me guzio u dnevnom boravku. Posle par kad me je video u hodniku rekao mi je da sam dobro ostala živa od tog seksa. Ne znam šta da mislim ali počinjem da doživljavam njegovog oca u seksu.

Ispovest:

Pre 2 meseca spavala sam sa ocem svog decka i on je u mene.

Danas sam saznala da sam trudna i sigurna sam da je njegovo dijete, jer sa deckom uvijek koristim zaštitu.

Ne znam šta dalje da radim, da li da kažem dečku, da kažem njegovom ćaletu ili da sama po svom nahođenju odem do lekara i uradim abortus?

Molim vas pomozite mi, napisite u komentar vase misljenje sta treba da radim. ne razara mi se brak, ne nisti mi se veza, jer volim svog dečka. Sve ovo što se desilo desilo se ishitreno.

0 komentari