ispovesti

zabava

zabava recepti vicevi ispovesti

Dobro Došli

.....

"

četvrtak, 10. ožujka 2016.

Ja sam spremao poklon za moju devojku bas mi se svideo i gledao sma ga stalno,toliko sam ga hvalio…




Ja sam spremao poklon za moju devojku bas mi se svideo i gledao sma ga stalno,toliko sam ga hvalio,a ona je spremila poklon za moj rodjendan ona je pricala da joj se svidja al da nije sigurna da ce mi se svideti,kada smo se videli rekao sam joj da se okrene dok ja ne izvadim svoj poklon,srce mi je lupalo kao da ce da iskoci,kada sam joj rekao da se okrene i da ga pogleda ona je bila totalno


zbunjena nije znala sta da kaze onda je ona meni rekla da pogledam u njen poklon koji je bio totalno isti,bili smo u totalom soku ceo dan smo pricali o tome ,aj posle tog dogadaja shvatio sam da smo stvoreni jedno za drugo

0 komentari