ispovesti

zabava

zabava recepti vicevi ispovesti

Dobro Došli

.....

"

nedjelja, 6. ožujka 2016.

Radim kao profesor na jednom fakultetu i jako me zbunjuje jedan student…




Radim kao profesor na jednom fakultetu i jako me zbunjuje jedan student. Privlacan je, markantan i sve sto zena od 30 godina moze pozeljeti. Zna cesto biti bezobrazan na predavanjima i ja sam ga odlucila kazniti za to… Afera traje vec 3 mjeseca, a da ne govorim da s djevojkom ide na predavanja. I tako jednog dana on me htio napraviti ljubomornom pa mu je djevojka usred predavanja popusila.


Nakon toga sam otisla kuci s posla i dusu isplakala gledala film i zaspala, da bi se na kraju on pojavio i rekao mi da mu je bolje sa mnom, da je ostavio curu. Nakon toga sam imala najbolji seks u zivotu, ali sam odbila tog decka na kraju jer ne zelim prolaziti vise kroz ovo.

0 komentari