ispovesti

zabava

zabava recepti vicevi ispovesti

Dobro Došli

.....

"

nedjelja, 6. ožujka 2016.

Radim u jednom restoranu gde uglavnom dolaze opštinari, doktori, advokati itd…




Radim u jednom restoranu gde uglavnom dolaze opštinari, doktori, advokati itd. Tamo radim


bukvalno sve kuvam spremam salate služim goste, i jednom me je jedan gospodin koji je inače direktor jedne poznate firme pitao zašto nisam fakultet završila na vreme odgovorila sam da mi je otac imao moždani udar i da sam morala da se pobrinem za njega dok se ne oporavi i da nisam imala

200 e da uplatim godinu, a on je začudjeno podigao obrvu i pitao ŠTA? NISI IMALA 200 E? PA ŠTA JE TO 200 E? A ja radim za platu od 25000 dinara i kako ja da sa mojom platom platim školu stanarinu dažbine i da izdržavam brata? SIT GLADNOM NE VERUJE.

0 komentari