ispovesti

zabava

zabava recepti vicevi ispovesti

Dobro Došli

.....

"

četvrtak, 27. listopada 2016.

ERO*SKA ISPOVEST – Se*sala sam se a muž me gledao


Pre 20 ak dana.Onako u dosadi, počeli smo o godinama, nismo više kao nekada.U šali rekoh svom mužu da godine čine svoje, da bi teško mogao nešto smuvati i da hoće, a meni bi bilo lakše naravno.I paadne opklada, rok je noć i ako se desi ide se do kraja, ali sex mora biti vani i da jedno drugo gledamo krišom ako se desi.Razdvojili smo se u dva kafića.Prošlo je pola sata ništa.Otišla sam u toalet i skinula gaćice, na sebi sam imala suknjicu na pola butina.Vratila sam se i sela za svoj sto.Prolazila su dva jako zgodna mlada momka i sela za sto preko puta mene.Primetila sam da gledaju butine….blago sam razmakla noge….pogledali su se, a ja sam okretala glavu na drugu stranu.Osetila sam poglede na svojoj ri*ici, i krajičkom oka videla da su im alatke nabrekle, i da se stalno pipaju.Prišao mi je viši dečko, i pitao da li je slobodno….naravno odgovorih, tako da su obojica sela do mene.Malo po malo, svlačili su me pogledom…..muž je gledao iz susednog kafića i kolačio oči.Slagala sam ih da sam sama na letovanju, da mi je muž.
kući, što ih je videla sam dodatno na**lilo.Pozvali su me u šetnju, i krenuli smo ka plaži.Seli smo na jedan mol, primetih da su vidno na**ljeni, okretavši se lagano i neupadljivo primetila sam muža kako se krije iza drveća….počeli su me pipati po butinama.Međutim nije mi bilo sve jedno, ali situacija je bila takva da nisam mogla birati, zvati muža, verovatno bi ga pre*ukli.Ljubili su me povratu, dirali između nogu, prijalo mi je, nežni su bili moram priznati.Izvadili su slatke, a ja sam im obojici lagano ručno zadovoljstvo priređivala…..poveliki su bili i kruti, pa mladi momci.Spustila sam glavu i počela da obrađujem jednog, dok je drugi sa boka ušao u mene,isprva me je zabolelo, ali je brzo postalo jako zapaljivo.Odavno nisam osetila tuđ u sebi, i mlado muško telo.Okrenula sam se i krenula drugog da zadovoljavam, ovog što je bio u meni, dok me

je drugi takođa sa boka uzimao,bio je žešći, si*e su mi poispadale i poskakivale pod njegovim naletima.Zaboravila sam na muža totalno, toliko mi je bilo lepo.Beton je počeo da žulja, tako da smo se pridigli….uzimao me je od po**di, a drugi me je pridržavao, a ja sam mu uzgred si**la veliki gla**ć, delovalo je zaista nestvarno.Menjali su se, gu*ali su mi lagano palac u gu**, i priznajem da je jako prijalo.Svr**vala sam više puta, pitali su me mogu li u mene sv***ti, to im nisam dozvolila, ali na pitanje u gu*u….rekla sam da, ali samo gl*vić, ipak su bili poveliki.Jedan po jedan su se praznili, osećala sam kako mi toplina klizi niz butine, dodatno me je na**lilo
da sam se sama navlačila dublje.Nasmejali su se i poljubili me u obraz, a zatim sa sobom povukli u vodu:).Muž je rekao da nas je video, ali je bilo daleko, primetio je da se nešto dešava.A kako je on prošao, to će vam on i napisati uskoro.
komicnistatus.rs

0 komentari