ispovesti

zabava

zabava recepti vicevi ispovesti

Dobro Došli

.....

"

srijeda, 26. listopada 2016.

ERO*SKA ISPOVEST – Taksista po*ebao mene pa moju ženu.


I posle moje svadbe sam mu , s vremna na vreme , pu*io a po nekad bi me i poje*ao u njegovom velikom kao kuca , strarom Mercedesu . Bio je taxista i kao takav , znatizeljan pa me je pitanje po pitanje , probusio . Vremenom , sve je saznao o meni i mom zivotu , mojoj zeni , roditeljima…Bio sam naivan , takav sam se valjda rodio pa sam blebetao sve sto mi padne na pamet . Neki mesec posle mog vencanja otvoreno je poceo da se raspituje za moju zenu trazeci da mu je nabacim kako znam i umem … Znao je gde radi , kako se zove , i narocito kako izgleda . Jer , gotovo svako jutro oko pola osam , kada je ona cekala tramvaj na nasoj stanici on je “cekao” musterije za voznju .
“Sta mogu Lepi , tako me je zvao , kada volim krupne i si*ate , kad tad cu ti je*ati zenu , dobro da znas”.
Cutao bih tada , neko neobjasnjivo uzbudjenje bi me tada obuzelo , neko crvenilo , odmah bi mi palo na pamet kako Zoran , tako se zvao , sa srozanim farmerkama i u potkosulji lezi na mojoj potpuno goloj zeni medju njenim nesto debljim nogama i kako joj , dok ritmicki vrsi koitalne pokrete si*a njene ogromne si*e a ona ga grli nogama.I vremenom , to mi je postala opsesija pa sam polako i postepeno poceo da nabacujem temu i njoj , iz daleka.I , ne znam kako bi se sve to zavrsilo da mi nije prijavila drugarsko vece zaposlenih u njenoj firmi …
“Moracu da idem taxijem , ti ces ga pozvati , bla , bla , truc , truc …” pricala je nesto dok se meni motao plan u glavi . Naravno , do sledece subote za kad je bila dogovorena zabava , plan je bio skovan…
Naravno , spremala se celo poslepodne , zena kao zena .Ja sam joj pomagao komplimentima i znajuci da nije cvecka , znao sam to jos pre sklapanja braka , podizao sam joj libido .
“Budalice , sto im ne pokazes da si najbolja ri*a od svih onih uobrazenih cavki “,
“Ko te ucio da se krijes kao neka seljanka”
“Ti se stidis svoje zenstvenosti”
“Ti se kao prostakusa uplasis komplimenata”…Bile su samo neke od mnogih mojih konstatacija upucenih njoj .
I na kraju , upalilo je i ona se te veceri obukla najvulgarnije moguce , bila je gotovo polu*ola sa haljinom od elasticnog materijala koja se stalno “penjala” pri svakom

pokretu . A o erotskom vesu necu ni da pricam…
Naravno , na moj poziv taxija znalo se da ceka broj taj i taj…
Otpratio sam je do taxija i po dogovoru otvorio prednja vrata da nesto pitam . I , ona se upecala pa videvsi komfor unutrasnjosti i cuvsi muziku Cece Raznatovoc sa taxi radija odmah sela na prednje sediste . Naravno , Zoran je bio spreman : glatko obrijan sa Pino silvestre “after shawe” , majica sa kragnom , bez namere da joj naplati voznju (“Gospodjo , kakav bi ja muskarac bio kada bi najlepsoj zeni koja je ikada usla u moj taxi naplatio voznju”), sa kutijicom nekog skupog parfema i bombonjerom Bajadera…
Dosla je u jutro u sest i naravno , ja sam se pravio da spavam posto sam na prozoru cekao da vidim kako ce da se vrati . Nisam bio iznenadjen kada sam video da dolazi Zoranovim taxijem , naravno , bilo mi je jasno da je plan urodio plodom . Ali , kada se taxi zaustavio ispred zgrade ona je izasla tek posle nekoliko minuta , mozda pet . Razmisljao sam to vreme o upozorenju jedne moje skolske drugarice kada je cula da se zabavljam sa njom :
“Pazi se , svi pricaju da je sarena “!!!
Tusirala se i skidala sminku skro pola sata pa je tek onda legla , tacnije uvukla se pored mene . Za nekoliko minuta je zaspala i kada sam se uverio da je ucvrsila ritmicko disanje ustao sam omamljen nespavanjem i nekom tajanstvenom silom.Konstatovao sam da je svanulo divno , toplo kasnoprolecno jutro .
Kada sam poceo da pijem kafu i whiskey dobio sam poruku od Zorana da mu se javim . Naravno , odmah sam mu odgovorio pa sam odmah dobio jos jednu da me ceka na starom mestu za petnaestak minuta . I onda jos jednu: “Obuci salonke , texas kratke pantalone i melu rolku bez rukava”.
Malo je reci da sam u toj kombinaciji izgledao kao g*y sa tri km ali, poslusao sam i uskoro sam bio u njegovom autu . Nije mnogo pricao , ali kada smo stigli do parkinga kod restorana Usce samo mi je pokazao prstom i ja sam poceo da ga otkopcavam . Kada sam raskopcao pantalone video sam nesto neobicno u gac*ma pa ustuknuh :
“Slobodno , vidi sta je to”! Skinuvsi ga skroz , videh da ispadose ga*ice moje zene !!!
Tada se pored Zoranovog taxija zaustavi neki beli Audi sa plavim staklima i ja dobih naredjenje da predjem tamo. Tamo me zatece udobnost koznog sedista i Cecina muzika.I neki celavi sa debelim usnama , kajlom , naocarama za Sunce , istetoviran…
komicnistatus.rs

0 komentari