ispovesti

zabava

zabava recepti vicevi ispovesti

Dobro Došli

.....

"

utorak, 25. listopada 2016.

KRATKA ERO*SKA ISPOVEST – Tovarim prijateljovu ženu, a počeo sam da je*em


Ja sam neoženjen, momak u najboljim godinama obdaren sa nekih 18cm, nemojte da misliste da se falim, svaka devojka bila luda za mnom kad je doživela pravi se*s. Priča o koju ću pisati da tovarim prijateljovu ženu koja je majka četri deteta. Ona je žena zgodna posle četri porođaja u očima se vidi da želi ku*čine, tovarim je kad muž radi smara me često, zove telefonom… juče sam kres*o njenu najstariju ćerku od 15 god, kaže da me čula kako sam kre*ao njenu majku i da je to palilo. Majka njena ne zna da se najstarija ćerka dala u promet i sad je*em majku i ćerku od najboljeg prijatelja, kako stvari stoje na kraju poje*acu i prijatelja.

komicnistatusi.rs

0 komentari