ispovesti

zabava

zabava recepti vicevi ispovesti

Dobro Došli

.....

"

ponedjeljak, 14. studenoga 2016.

(18+) ERO*SKA ISPOVEST – Bila sam neki dan kod lekara, kod gonekologa, svrbela me je pi*ka…


Bila sam neki dan kod lekara, kod gonekologa, svrbela me je pi*ka zbog cega nisam znala!!!! Taj dan sam obukla helanke obukla stiklice i krenula kod ginkologa u bolnicu, kada sam dosla ispred vrata je bila sestra, predala sam karton i bila prozvana da udjem unutra, usla sam i predstavila sam se lekaru da sam Ivana I da redovno imam sex sa raznim muskarcima, taj ginekolog se zvao Miroslav Miric mozda ga i znate ima nekih 50 tak godina, lepo gradjen covek, rekao mi je da se skinem i da legnem na sto… To sam i uradila podigla sam noge na one rafe i on je prisao, dirao mi je klicu i pitao dal me svrbi, srbelo je kao ludo, divio se mojoj maci i naredio mi je da iz grudnjaka izbacim sise!!! izbacila sam ih i samo je komentarisao vidi ih kako s krute!!! jao, jao, jao!!!!pocela sam da vlazim, bila sam malko napaljena, uzeo je neki stapic i gurao mi je u pi*u, prijalo mi je, a on je samo jezikom se nasladjivao sa tim, rekao je da mora da donese neku spravu pa da vidi dubinu pi*ke, otisao je i doneo neku elektricnu spravu sa vibratorom, uzeo je to i ugurao skoro do kraja 23 cm uh bolelo je ali je i prijalo!!!! rekao je da su tu neke curice na praksi i da ce ih pozvati da vide ako nemam nista protiv i naravno nisam imala, neka vide stariju iskusnuu koku kako je razbijena, usle su tri neke curice od nekih 16 god, prisle su mi, a ja sam bila rasirena kao naj veca kucka, naredio je jednoj da me stipa za sise a drugoj da me mazi po maci dok se on ne vrati, male su radile svoj posao, bile su slatke curice, nisu nesto razvijene, ali vide im se ku*ci iz ociju!!!! kasnije je doktor uveo neku stariju sestru unutra u sobu imala je neki 40 godina, smejala se kada me je videla bila je prava koka bas kao i ja!!!! rekla je devojcicama da me jace stipaju, to su radile, kasnije je ta GOSPODJA uzela neki kolac debeo i pocela da me je*e sa tim,picka je gorila,a doktor je izvadio kitu i jebao tu gospodju,klinke su gledale,i lizale su moju pi*ku, napalila sam se i htela sam da me razvale pi*ku tu u ordinaciji, kasnije je doktor doveo neke kolege je*ali su me sat vremena, kasnije je uzeo i lupkao sakom po mojoj pi*ki, bila je sva mokra i natecena, kasnije sam se spremila i izisla napolje, a oni su nastavili!!! u cekaoni je bio veliki red, zene su cekale, ali da znaju sta ce da im se desi, mozda i nebi usle u nutra!!!!



    komicnistatusi.rs

0 komentari