ispovesti

zabava

zabava recepti vicevi ispovesti

Dobro Došli

.....

"

subota, 5. studenoga 2016.

(18+) EROTSKA ISPOVEST – Prvi put kurva


Bila je hladna jesenja noć, sedela sam kući i dopisivala se sa čovekom sa kojim sam već duže vremena u kontaktu preko kluba za odrasle. Pričali smo malo ozbiljno malo kroz šalu, i u jednom momentu pomenula sam kako sam obrijala nogice i da upravo sedim u crnom najlon unihopu dok kuckam sa njim. Tražio mi je da mu se pokažem na kamerici. Poslušala sam ga i upalila, samo što sam pokazala svoje noge u crnim najlon čarapama, stigla mi je poruka, “Jel hoćeš sada da se vidimo” ?

– Osetila sam strašno uzbudjenje mešano sa strahom. Osetila sam kako mi unihop vlazi od same pomisli na susret. I bez razmišljanja sam odgovorila da hoću. Uzeo je moj broj telefona i napisao mi kako kreće odmah i da je u mom mestu za 45 minuta. Ne mogu da opišem uzbudjenje koje me je obuzelo dok samm birala garderobu za njega, rekao mi je po malo imperativno, da se sredim kao ku*vica. Preturala sam po ženinim stvarima tražeći nešto što kraće i seksipilnije da obučem. Izabrala sam crni dopičnjak koji mi je jedva prekrivao guzu, crne unihop najlon čarape jer sam znala da moj sledeći mužjak ne voli samostojeće već isključivo unihop,a gore sam obukla neku šarenu bluzu. Preko svega toga pi*kastog navukla sam jednu musku trenerku, a periku i stikle sam stavila u jednu kesu i sela sam u kola da odem na dogovoreno mesto. Kada sam stigla, sakrila sam auto u obližnji šumarak izašla iz njega skinula sa sebe sve što je muško, navukla periku i štikle i stajala u mraku pored puta cupkajući u mestu, što od hladnoće što od straha i uzbudjenja. Ne mogu se opisati moji osećaji u tih desetak minuta, unihop mi je bio sve vlažniji, u isto vreme nisam mogla da dočekam kada će doći, a i ujedno sam želela da se ipak ne pojavi. Sekunde su trajale kao večnost, a onda je zazvonio mobilni telefon.

ispovesti.com

0 komentari