ispovesti

zabava

zabava recepti vicevi ispovesti

Dobro Došli

.....

"

nedjelja, 13. studenoga 2016.

18+ ISPOVEST – Ova moja je konstantno grizla moj gla*ić tokom o*alnog se*sa


Drug i ja smo smuvali dve sestre bliznakinje, odvuko je svako svoju u krevet i pošto su neverovatno bile zgodne mislili smo da neće biti problema. Ova moja je konstantno grizla moj gla*ić tokom o*alnog se*sa. Čak i kad sam joj objasnio da se to tako ne radi ona je nastavila, bukvalno sam rukama gurao njenu glavu, ona se onda naljutila na mene pa je počela da me vredja i otišla, tako da od se*sa nije bilo ništa. Kasnije mi se i drug požalio da je to radila i njegova, samo što je ona njemu i raskrvarila gla*ić pa je morao da očisti ranu alkoholom što ga je strašno peklo, tako da je do jutra bio na wc šolji jer je stalno piškio.



    komicnistatusi.rs

0 komentari