ispovesti

zabava

zabava recepti vicevi ispovesti

Dobro Došli

.....

"

subota, 12. studenoga 2016.

18+ ISPOVEST – Stavila je moj ku*ac u usta i počela ga lizati neiskusno i onda sam odlučio da joj ga


Nije bio drugar kod kuće pa sam ostao da popijem kafu sa njegovom mladjom sestrom. Kroz priču mi je spomenula da je nevina pa sam hteo da to proverim, lagano sam je gurnuo da legne na trosed. Skinuo joj trenerku i gaćice. Smeškala se i pustila me da joj ližem pi*ku, uzbudila se i nakon malo lizanja ubacio sam joj prst u pi*ku i odmah je svr*ila. Stavila je moj ku*ac u usta i počela ga lizati neiskusno i onda sam odlučio da joj ga naglo zabijem do pola, a ona je vrisnula od bola, pa sam pokušao laganim tempom, ali kada sam joj ga ugurao do kraja ona se toliko tresla pa je počela da plače i vrišti. Sklonila me sa sebe i izbacila me iz kuće onako polugolog. Rekla mi da je dobila traumu od mog debelog ku*ca i da idem da plašim neku drugu. Ne znam da li da ovo shvatim kao kompliment ili uvredu.
komicnistatusi.rs

0 komentari