ispovesti

zabava

zabava recepti vicevi ispovesti

Dobro Došli

.....

"

subota, 12. studenoga 2016.

ERO*SKA ISPOVEST – dobila sam nepristojnu ponudu


Maserka sam i radim u hotelu sa 5 zvezdica. Nebrojno puta sam dobila nemoralne ponude kao što su er*tska masaža, se*s, itd. Jednom mi je jedan stariji muškarac pokušao gurnuti novčanicu od 500€ među grudi samo da bi mu izmasirala ku*ac, na tako nešto nisam pristala i odmah je započela svadja ali ovaj put je svadju čula i šefica. Mislila sam da će isterati mušteriju ali ona mi je rekla da su “mušterije uvek u pravu” i da ja ovde radim kako bi im udovoljila i da za to dobijam pare. Zapretila mi je ako ne poslušam, da će mi dati otkaz bez plate. Inače imam troje dece, suprug ne radi ništa a znamo kakva je kriza tako da nisam smela da odbijem. Ne mogu da verujem na šta sam spala.
komicnistatusi.rs

0 komentari