ispovesti

zabava

zabava recepti vicevi ispovesti

Dobro Došli

.....

"

nedjelja, 6. studenoga 2016.

ERO*SKA ISPOVEST – jedno vreme nam je postalo skoro redovno da mi ženu je*e jedan prijatelj.


Jedno vreme nam je postalo skoro redovno da mi ženu je*e jedan prijatelj, odnosno, bolje rečeno zajednički prijatelj, ali izgleda više njen. Moja žena je bila piletina za njega, jer je od nje stariji preko 15 godina. Dođe kod nas uveče, sedimo, popijemo kafu, deca bila mala, odu na spavanje, mi se zezamo. Dnena soba, razvučemo trosede. Žena skoro uvek sedi u nekoj kratkoj suknjici. Ustane, ode do kupatila, čuje se tuš. Za kratko vreme se vrati u bade mantila. Nekad samo u gaćicama, nekad i bez njih. Priđe mu. Ja namerno, kao odem do kupatila, da im dam vremena da se na*ale, nekad se namerno malko više zadržim. Kad se vratim, naravno, oboje goli, ljube se, vataju se. Ona mu se preda potpuno, on iskusan, sa velikm kur**m. Nekad im se pridružim, legnem pored njih i ljubim ženu s leđa, nekad ih pustim same. Nekad me on zove, nekad navali na nju.
Ona ga prvo lagano miluje po k**cu, zatim mu obavezno p**uši malo da ga popali više. Duje je ljubi po vratu, to je p*li, vidim i osetim da se sva naježila. Naravno, in on njoj obavezno lizne, gledam, ona uživa, meša lagano. Prvo je je*e tako da ona leži dole, a on odgore. Je*e je i rastura, ona uživa i meša pod njim. Velika jaja je lupaju po d**etu. Matori j**e moju mladu ženicu. Najčešće ona ne može tako da s**ši, voli da bude gore. Voli kaže da sedi na njemu jer je krupan. Ja je mazim po du**tu dok meša i nabija se na njegov ku*ac. Nekad malo brže, nekad sporije, nekad meša u stranu. Čujem je kako uzdiše. On joj ga nekad snažno zabije, ona samo uzdahne. Nekad ume tako da s**ši, volim da je držim za lice kad svr**va, lepo ju je tad videti i čuti. On kad oseti da sv**ava još joj namerno zabije par puta snažno. Samo joj čujem jak uzdah. I opuštanje posle toga. Nekad ne sv**i tako nego joj ga zabije u g**u, ali lagano, gledam kako sposlušno širi još malo nogice da joj ga utera. Kad joj ga ugura, lagano zameša nekoliko puta i obavezno sv**i. Kad ona sv*ši, on ustane, ode do kupatila. Za to vreme ja je mazim ili je*em. On kad se vrati, gleda kako se je**mo. Ja ne svr*im tada, nego čekam prvo njega. E, onda kad navali na nju, čujem je samo kako stenje. Navali kao lud j**e i je*e. Ona poslušna, vrti dup**cetom, diže joj noge, okreće kako hoće, sva mu se preda. onda samo vidim kako vadi ku**c iz nje i ištrca je po sis**a i stomaku, nekad tako snažno da čak i povratu.Onda je posle svr**vanja obavezno poljubi u obraz ili usta. Ona odgovori uvek. Još malo posedi, gleda kako meni puši ili drk**a. ja volim tako posle njega, nekad je jebem, lepa joj tada pičkica, on je dobro navlažio. Volim kad je takva. Ona zna, namerno se tada ne tušira, tek posle. Uzbudim se mnogo, ona to oseti sv**im joj po sis**a.
komicnistatusi.rs

0 komentari