ispovesti

zabava

zabava recepti vicevi ispovesti

Dobro Došli

.....

"

srijeda, 9. studenoga 2016.

ERO*SKA ISPOVEST – Milovao sam joj gu*u, vrhom prstiju joj dodirujući rascvjetanu, ali jako vlažnu p**ku


Tog ljeta očistio sam drugu godinu na fakultetu i dao sebi malo oduška. Svakodnevno sam išao na bazen, noću posjećivao kafiće, jeb*vao zgodne devojke. Bio je ponedjeljak , rano popodne, kad me je sestra pozvala da dođem do nje da joj nešto pomognem. Roditelji su mi spakovali nekoliko velikih kesa sa povrćem i voćem i drugim sitnicama. Moja sestra Rajna živjela je u susjednom gradu. Starija je od mene tri godine, srećno se udala i bila je zbog trudnoće na bolovanju. Njen muž Darko, građevinski inžinjer, bio je angažovan kao vođa jednog sektora na autoputu u izgradnji.
Sestra Rajna apsolutno je ličila na majku. Rasna crnka sa velikim grudima, lijepom okruglom guzom, preddivnim nogama i uvijek napućenim usnama. Završila je ekonomiju, i sada u petom mjesecu trudnoće izgledala je veličanstveno i izazovno. Nikada je nisam vidio golu, tek jednom si*e samo i to kad se de*ilirala u kupatilu, a zaboravila zaključati vrata. Izvinio sam se nakon upada, pogledao rasne si*e u kupatilu i izgubio se.
Došao sam pretovaren ke*ama sa namirnicama, pozvonio i na vratima ugledao sestru u bade mantilu sa peškirom oko tek oprane kose. Poljubili smo se, unio sam stvari , sjeo u fotelju i malo otpuhnuo, da uhvatim vazduh. Rajna je sjela preko puta mene postavljajući mi pitanja u seriji. Kako majka, šta radi otac, kako moji ispiti, imam li djevojku i slično.
Razrez na bade mantilu pokazivao mi je prelijepe noge skoro do gaćica. Velike si*e sa krupnim bra**vicama borile su se da izađu van. Rajna je primijetila da sam oči zakovao za njene si*e i ponašala se veoma važno. Bila je svjesna da je veoma zgo*na i zavodljiva, da je ekstra ri*a i da joj tru*noća nije ni malo oduzela šarma i ljepote, naprotiv.
Ručali smo, popili piće, ja hladno pivo a Rajna kašasti sok. Malo sam odspavao i potzom otišao u toalet na tuširanje. Primijetio sam Rajnine gaćice i grudnjake pored korpe za veš. Gaćice su bile dole na pločicama, grudnjaci su visili na korpi. Zaključio sam da ih je namjerno tako ostavila. Izašao sam iz kupatila i provirio u Rajninu sobu, da vidim šta radi. A tamo prizor, koji mi nikad neće izaći iz sjećanja. Rajna je ležala na leđima, pokrivena samo do stomaka. Prelijepe bujne s**e sa velikim tamnim bra**vicama ostavile su me bez daha. Stajao sam kao skamenjen, a onda je Rajna savila denu nogu u koljenu, otkrivši se sve do prepona. Jasno sam vidio da je friško obrijala pi**u, taj predio koje su skrivale gaćice, sada je bio otkriven i bijelji od ostatka tijela.
-Ustao si, nasmijala se Rajna protežući se i ne hajući što je go*a tu ispred mene.
-Da, malo sam odspavao, zamucao sam gledajući u njeno golo tijelo.
-Stavi vodu za kafu, sad ću ja ustati, naredila mi je sestra sa maznim osmijehom na licu.
Poslušao sam je i dao se na poslove u kuhinji. Rajna je došla u bijeloj pamučnoj trudničkoj haljinici koja joj je tek pokrivala g**u. S**e su se jasno ocrtavale, guz*vi takođe. Osjetio sam strahovitu reakciju među nogama, ku**c mi je pulsirao kao lud. Otišao sam u toalet i tiho izd**ao, obrisavši gl**ić njenim odbačenim ga*icama.
Dugo smo razgovarali uz večernju kaficu. Rajna mi je pričala o sebi, mužu, planovima, životu uopšte. Imaju skladan brak, ali Rajni je smetalo to što Darko dolazi kući tek svakih 15 dana.
-Bojim se da će tamo na terenu naći neku drugu ženu, a malo mi je nezgodno reći, ali moram priznati da mi sve više nedostaje u svakom pogledu, pričala mi je Rajka, a potom spustila desnu nogu sa lijeve, pokazavši mi jasno me*unožje. Pred očima mi se ukazala prelijepa mesnata p**ka, sa velikim usminama. Izbrijana je djelovala veličanstveno. Dominirala je roza boja, bio sam opsjednut sestrinom prelijepom pič**m. Bacio sam pogled na njene si*e, bra**vice su jož izraženije, bio sam siguran da su se ukrutile, nadošle. Ukrutio se i moj kurac, ku**ina od 21 centimetra, koju je malo koja djevojka mogla obuhvatiti prstima. Bio sam samo u šorcu i primijetilo se da sam u punoj er**ciji.Rajna je ustala, protegla se i mazno otišla do kuhinje. Njena gu*a došla je izražaja, kad god bi napravila korak gu**vi bi činili tako ero**čne pokrete. Morao sam ponovo na drkanje.
Ušao sam u toalet i počeo natezati svoga glavonju. Žmirio sam,nisam se zaključao, očekivao sam da ću prije s***iti nego što Rajna opere šaljice od kafe i ostalo posuđe. U tom trenutku na vratima se pojavi Rajna, pustio sam k***c i stavio dlan na usta, želeći da propadnem u zemlju. Rajna se mazno desnom rukom mazila po p**ki i rekla mi :-pretpostavljala sam da želiš da se isprazniš. Navukao sam šorc i odjurio u sobu u kojoj sam trebao prespavati tu veče. Rajna je došla zamnom, sjela pored mene na krevet, pomilovala me po čelu i rekla da se ne stidim, da je to normalna pojava.
-Nisi se samo ti uzbudio i meni je krv naišla na nezgodno mjesto. A i kako ne bi, kad sam posljednjih mjeseci sama, pravdala se Rajna.
Dolazio sam lagano u normalu, razumio sam sestrine riječi, rekao joj da je u pravu. Sagnula se da me poljubi i obje si*e mi naslonila na grudi. Stavio sam joj ruku preko leđa, blago je pritisnuvši. Sestra mi je naslonila obraz na obraz, jednom rukom se nalaktila na krevet, a drugom mi milovala kosu. Pravio sam dlanom kružne pokrete na njenim leđima i lagano pomjerao dlan prema struku. Odjednom pod znojavim dlanom osjetio sam sestrinu gu*u, milovao sam je preko tkanine i dobio strahovitu želju da joj dotaknem golo tijelo. To sam i uradio već slijedećim pokretom. Milovao sam joj gu*u, vrhom prstiju joj dodirujući rascvjetanu, ali jako vlažnu p**ku. Sestra se najednom podigla, ispravila se i preko glave svukla oskudnu haljinicu. Sise su bljesnule punim sjajem, bacio sam pogled na pi**icu i primijetio da je pre***žna.
-Sada si ti na redu, rekla je naređivački.
-Ne mogu nikako, zamucao sam.

-Dobro onda ću ja, rekla je sestra, otkrila me i povukla šorc prvo do koljena a onda ga potpuno skinula i bacila na pod. Ku*ac je u punoj ere*ciji zamlatio ispred nje.
-Ohhhhhhhh kako lijep i mićan ku**c ima moj brat. Pomilovala ga je, prešla dlanom po cijeloj dužini, a onda se sagnula poljubila mi ja*a i ovlaš prešla jezikom od korijena ku**a sve do glavića. Zaječao sam i u istom trenu prstima potržio sestrinu p**ku. Namjestila se tako da je bez veće muke mogu vidjeti, dodirnuti , liznuti.
Nakon desetominutnog stratvenog lizanja , ljubljenja i pu**nja, sestra mi je rekla rečenicu, zbog koje mi se zavrtjelo u glavi.
-Braco imaš veći i deblji ku**c od tate.
-Rajna, pa kako ti znaš kakav je u oca.
-Znam, često sam se prikradala na balkon gledajući tatu i mamu u a*ciji. Sjećaš se kad je zalomio sa lovcima i kući došao mrtavpijan. Tad sam iskoristila priliku, pošto smo ujutro ostali sami i ušla u zamračenu sobu. Soba je bazdila na rakiju, tata je hrkao, a ja sam ga otkrila, iz*adila mu ku**c i blago mu dr**la. Buncao je i govorio ostavi me na miru, večeras ćemo, misleći da ga mama dira. Digao mu se k**ac u mojoj ruci, tad sam mu po**šila i progutala svu s***mu, bila sam jako nev*ljala, priznala mi je Rajna.
Jednom sam se, kad je mama rano otišla na posao ušunjala u njihov krevet.Otac je spavao kao klada a ja sam mu se n***zila i samo trljala gla*ić o pi**icu. Prepala sam se kad je gla*ić ušao, skočila i odjurila u kupatilo, priznala mi je Rajna. Oduvijek sam željela da vidim i tvoj k**ac, ali ti si se tako vješto krio,priznala mi je moja draga sestra.
-Nisam ni ja bio bolji. I ja sam par puta vidio maminu pi**u i s**e, i moram priznati da ste veoma slične. Dr*ao sam uvijek u njene gaćice, zamišljao kako prodirem u nju.
A onda me Rajna opkoračila, uzela ku*ac u ruku, poštimala na ulaz sočne pi*ke i lagano se nabila, grizući donju usnu. Bila je nježna prvih nekoliko uboda, a onda počela žestoko da se nabija, ječeći i govoreći mi šta osjeća.
-Joj Braco, kako dobru ku**inu imaš, kako te sestra osjeća duboko u sebi.Pi**a mi gori, joj kakomi dodiruješ svaki njen dio. A onda je počela histerično da se nabija i vrišti, svr**vajući veoma glasno i dugo. Sledi nastavak

0 komentari