ispovesti

zabava

zabava recepti vicevi ispovesti

Dobro Došli

.....

"

srijeda, 2. studenoga 2016.

ERO*SKA ISPOVEST – Pipnula sam rukom c*ar i osetila veliku rupu.Osecala sam veliku prazninu.Ustala sam i jedba stala na noge otisla do ogledala na***la se da pogledam c**ric.Bila je to rupa,to vise nije bio c*aric….


Upoznali smo se preko chata,zatim dopisivanje i dogovor o svemu.Imao je 44 godine visok,markantan super izgleda,veca ki*a.Sve smo dogovorili pre susreta.Dobila sam sms poruku da obucem crvene tangice,crne najlonke,a bila je vrucina leto,ali morala sam da poslusam.Preko farmerice starke manji but plug u guzi i tako sam dosla na ugovoreno mesto i sela u kola.Gore sam imala crvenu majcu.Odveo me je na kolace,narucio za njega zito sa slagom za mene dve sampite.Jela sam sampite i oblizivala se kao prava kur*ica,a on me gledao i smeskao se.Narucio mi je jos jednu sampitu.Rekla sam da ne mogu vise,a zaista nisam mogla.O,da mozes jos jednu naravno‑rekao je.Pojela sam naravno i trecu sampitu.Odveo me je u kola i parkirao na jednom mestu koje je bilo skrovito neki sumarak.Izvadio je ku*ac i lagano ga d*kao.Rastao je.Zelela sam da mu ga pu*im i krenula glavom ka ki*i,kada mi je rekao.Jesam li ti rekao da mi ga pu**s?.Ne,nisi,odgovorila sam kao prava pi**ica.Bilo mi je malo muka od onih sampita,ali pravila igre je vodio on.Tada kada je dobro na**kao ku*ac,snazno me je rukom uhvatio za glavu i nabio glavu na k***c.Osetila sam gla*ic u grlu.Tada mi je pustio glavu i mogla sam sama da pu**m sto sam naravno i radila.Tako p*si ku*ac dro**ce…Govorio je.Predala sam se strastveno pus*nju ku**a,a onda me opet obema rukama uhvatio za glavu i nabio k**u u grlo.Posle 10 minuta je**vanja u usta,opet sam sama p**la ku**c.Sada cu da sv**im k**a da ti bude u ustima i sve da progutas nista da ne padne na sediste necu ϐlekicu jasno?.Jasno,odgovorila sam.Osetila sam kako p***ira u mojim ustima i mlazevi sperme su poceli da mi pune usta.Prvi i drugi mlaz su strcnuli jako pravo u grlo i ne*e,pa sam se zakasljala i zagrcnula i oci su mi malo zasuzile,ali sve sam poslusno progutala i oblizala se.Uspesno sam odradila zadatak.Ni jedna kap spe**e nije zavrsila na sedistu automobila.Upalio je motor i vozio.Znojila sam se kao k**aca u najlonkama tog dana bilo je 36 sepeni ako ne i vise.Odveo me je kod njega kuci.Usli smo.Donesi mi pivo i idi u kupatilo da se sredis.Uradila sam kako je rekao.Sve je bilo spremno za mene u kupatilu.Mrezaste samostojece stikle,tangice.Osetila sam olaksanje kada sam skinula najlonke i izvadila sam plugic iz g*ze.Obukla sam mrezaste,stikle,crvene tangice i gore topic.Stavila karmin i sminku i pojavila se pred njim.Odlicno izgledas u tom dr**astom izdanju‑rece mi.Na*uzi se.Na*uzila sam se na krevetu na sve cetri i malo izbacila gu*u.Uzeo je vrlo malo lubrikanta i sipao ga na moju ruku na dlan.Podmazi to ku**insko du*e,manje ce te boleti.Trudila sam se da iskoristim svaku kap,jer mi je dao malo lubrikanta i mazala sam c*ar i nabijala prste u c*aric.Stao je iza mene i pljunuo mi na c*ar i na svoj ku*ac.Prislonio je glavic i poceo da mi ga nabija.Povukao me je za kosu i naredio da opustim ku**insku guzicu.Probio je prsten cm**ica i glavic je usao.Bolelo me je,ali sam trpela i zelela k**u.Izvadio je glavic,pa ga opet nabio i na*jao mi ku**c u g**icu malo po malo.Znao je da je*e bio je taktican.Ki*a mu je bila dugacka 22 cm,a debela oko 14‑15 cm.Je**vao me je u dupe.Cvilela sam kao prava kucka i trpela bol.Posle 10‑15 minuta pocela sam da ga molim da me je*e.Sada mi je raz*adio c*ar i povremeno pljuvao na c*ar.Tu*ao me je dugo.Zatim mi ga nabio do jaja i stao.Osetila sam jaja na svojoj gu*ici.Bio je ceo u meni.Glava mi je bila nabijena u jastuk,du*e visoko podignuto i dobro ra**ebano,a ki*a je rovarila po mom cm**cu.Uzivala sam,a onda na momente osecala tupost,tacnije nista nisam osecala,da bih opet osecala zadovoljstvo koje mi je donosila njegova k**a u gu**ci.T***o je sat i 20 minuta.Stavio je casovnik pored moje glave da bih mogla da vidim koliko me dugo je*e.Onda mi je s**sio u d**e.Osecala sam vrele mlazeve s**me kako me pune.Nije mi dozvolio kada je izvadio k**ac da idem u kupatilo i is**rem s**mu iz g**e.Pipnula sam rukom c*ar i osetila veliku rupu.Osecala sam veliku prazninu.Ustala sam i jedba stala na noge otisla do ogledala na***la se da pogledam c**ric.Bila je to rupa,to vise nije bio c*aric.S**rma mi se c*dila iz du*eta niz noge i butine,a on se smeskao.Donesi mi jos jedno pivo_Rekao je naredbodavno,a mozes i ti jedno.Donela sam pivo njemu i sebi.Cestitam primila si velikikuracjedna klinka koju sam hteo da **alim u c*ar nije mi dala ni u p**u da joj ga smestim.To je bio kompliment za mene.Pusili smo cigare i pili pivo. Naredio mi je da legnem na ledja i zabacim glavu niz krevet.Sada cu da te j**em u ta dr**ava prljava usta ku**estijo.Zinula sam i nabio mi ga je u usta.Ulazio mi je u grlo.Kasljala sam,slinila,oci su mi suzile,a on me je neumorno i nemilosrdno j**ao u usta,povremeno ga vadeci i dopustajuci mi time da se malo nadisem vazduha i dodjem sebi.C**r je poceo da me boli.Je**o me je u usta i je**o.Faca mi je bila crvenai slinila sam kao luda.Nekih 40 do 50 minuta trajala je tortura mojih usta njegovom k**om.Zini‑Naredio je kratko.Zinula sam,a on ga je dr**o iznad moje glave i poceo da sprica sp**mu u moja usta.Bio je potentan i dugo karao,a takodje i obilno sv***vao.Otresao je ku**c u moja usta.Jos ne gutaj sp**mu.Drzala sam sp**mu u ustima.Naredio mi je da mu donesem jos jedno pivo.Donela sam.Klekni ispred mene i kao one drolje iz po**ca igraj se sa spe**om.Muljala sam sp**mu po ustima,plazila se sa sp**mom na jeziku.Progutaj sad‑Naredio je.Progutala sam.Potapsao me je rukom po glavi i rekao da sam dobra ku**ica i da ce me mozda opet zvati.Pozvao je taksi za mene.C**r je zadovoljno boleo,a u vilicama sam osecala grc.Klecajuci sam hodala,ali moja g**a je dobila sta je htela,razmisljala sam dok sam sedala u taksi.

www.komicnistatusi.rs

0 komentari