ispovesti

zabava

zabava recepti vicevi ispovesti

Dobro Došli

.....

"

utorak, 8. studenoga 2016.

ERO*SKA ISPOVEST – SEES SA SESTROM


Sestra je zelela da vidi kako mi stoji kupljena odeca. Ja nisam imala gacice na sebi a ona nije htela izaci. Skinula sam se pred njom. Primetila sam da pogledom samo prati moju pi*u. Rekla je da dam njoj da vidi kako njoj stoji. Skinula sam se da joj

dam odecu skinula se i ona. Obe smo stajale potpuno gole u sobi. Ona se polako primakla meni i nezno dodirnula brad*vice. Stajala sam nepomicna. Prisla mi je i zazvalila me, a rukom mi je nezno sirila usmine. Pale smo na krevet lizala mi je si*e pa sve nize dok nije stigla do pi*ke. Gurnula mi je jezik odma sam svr*ila. Lizala mi

ju je jos neko vreme onda smo se prebacile u pozu 69 lizala sam joj malu pi*kicu dok sam na drugoj strani svrs*vala. Iz nas je lilo kao iz dve cesme. Bile smo skroz ulepljene sokovima. Otisle smo se istusirati. Od tada je najjj…. i lepo se “slazemo”.

0 komentari