ispovesti

zabava

zabava recepti vicevi ispovesti

Dobro Došli

.....

"

utorak, 8. studenoga 2016.

ERO*SKA ISPOVEST : SINOC SAM IZASLA SA NAMEROM DA SE PROVEDEM KAO NIKAD.NISAM SE PROVELA TAKO,ALI SAM SE DEFINITIVNO TAKO JE*ALA.


Evo i moje price istinita je. Kad sam bio kod ujaka na slavi bila je i ona tu zvala se danijela.
Bila je dobra sve je na njoj bilo dobro si*e gu*a lijepa je prava za trpanje i odvaljivanje od ku*ca.
U jednom momentu me pitala da je povedem do njene vikendice da nahrani zivotinje koje je imala tamo.
Rekao sam joj da moze rekla je samo da podjem do wca i odmah ce. Kad je izasla iz vecea vidio sam da je obukla tangice i da je skinula brushalter.Isao sam iza nje niz stepenice i dizaao mi se ku*ac.Usli smo u kola i krenuli prema vikendici.Svo vrijeme mi je ku*ac bio dignut.Ona je to primjetila i u jednom trenutku me uhvatila za njega preko gaca i rekla jeli se to digao na nju i ti bi dame izje*es rekao sam ne bi da te izje*em nego bi da te razvalim od ku*ca kad sam to rekao izvadila mi je ku*c iz gacica i pocela da ga d*a.Kad smo dosli do vikendice odmah sam je zazvalio i htio samm jje odmah iz*ebati ona je rekla cekaj da udjemo unutra.Dok je otkljjucavala vrata zadignuo sam joj suknju i uvalio joj ga u gu*icu.Usli smo unutra poceo sam da joj zestoko nabijam ku**inu u gu*u je*ao sam je kao divljak pu*ila ga je dobro.Potpuno sam joj bio razvalio gu*icu i pi*ku kad je doslo da sv**im napunio sam joj pi*ku cini mis da je litra spe*me izlazila u njenu utrobu.Kad smo zavrsili sa jeb*cinom rekla mi je da krenem ja sam nije ona mogla da sjedi koliko joj je pi*ka bila razv*ljena.Svako nekoliko se ponovo je*emo i svaki put kad se vidimo razvalim je.Ostala je trudna sa mnom ali je abo*tirala.Svaki ptu poslije toga je pila ljekove protiv trudnoce ali ja sam je i dalje punio.
komicnistatusi.rs

0 komentari