ispovesti

zabava

zabava recepti vicevi ispovesti

Dobro Došli

.....

"

četvrtak, 3. studenoga 2016.

ERO*SKA ISPOVEST – Snajka jaše svekrov ku*a*


Udala sam se sa dvadeset godina. I suprug i ja smo bili veoma mladi kada smo zapoćeli vezu, pa smo rešili na kraju da se uzmemo. Suprug je bio iz imućnije porodice. Njegov otac je radio u inostranstvu pa smo lepo živeli. Ja sam jahala svekra, o ovo je*anje snajke ostaje tajna… Jednog dana je moj svekar ponudio suprugu da odemo kod njega u inostranstvo da i nama nadje neki posao tamo i da živimo sa njim u istoj kući. Jako sam želela da suprug pristane jer sam često razmišljala o svekru. Imala sam dvadeset i pet godina, a svekar četrdeset i pet. Moj suprug bas liči na njega.Oduvek sam zamišljala da imam takvog muškarca pored sebe. Već smo uveliko živeli u inostranstvu. Suprug je počeo da radi na građevini, a ja sam išla u školu i učila jezik. Jednog jutra ostali smo svekar i ja sami u kući. Ušla sam u kuhinju u providnoj spavaćici. Htela sam da popijem kafu. Za stolom je sedeo svekar i čitao novine. Primetila sam kako me gleda je**čkim pogledom. Pitao me je: „ Je li snajka kako jebe moj sin?“ Nisam bila zbunjena, već sam potajno maštala o njemu i zamišljala kako mi rastura pi*ku. Odgovorila sam: „Nije loš, ali ja bih probala nekog pastuva.“ Bacio je novine i prišao mi od po**di dok sam menjala filter za kafu. Čvrsto me je držao oko struka jednom rukom dok je drugom skidao moje ga*ice. Naslonio me je uz kuhinjski sto dok mi je pi*ka pulsirala. Jednom rukom sam mu svukla trenerku i izvadila ku*ac koji je bio tvrd kao kamen. Okrenuo me je ka njemu i raširio mi noge. Gledao me je tako da me je jeb** pogledom. D**ala sam mu k**ac dok je on meni mesio si*e i li*ao bra*avice. Sisao ih je kao usisivač, a onda počeo da ih gricka. Ludela sam od uzbudjenja,želela sam ga u sebi. Spustio je glavu i krenuo da mi svekar liže pi**u. Li*ao je tako dobro da sam svr**la. Uzeo je kur** u ruke i vrhom gla*ica trljao moj klit**is. Želela sam ga duboko u sebi. Imao je veliki k**ac,tvrd, dlakava jaja koja su bila ogromna. Polako je stavio vrh glavića u moju pič*u. Nisam mogla da izdržim i nabila sam mu se na k**ac. Je**o me je žestoko kao pastuv. Svaki put kada mi je do kraja zabio k**ac osetila sam kako njegova jaja lupaju o moju pi*ku. Nisam htela da s**ši. Promenili smo pozu. Legao je na sto i rekao mi da zauzmem pozu 69. Dok mi je li*ao macu koja je bila crvena od žestoke je**čine, pu*ila sam mu kur** i kupila sve sokove sa njega. U jednom trenutku sam mu rekla :“ Sada je vreme da malo zajašem svog svekra.“ Pogledao me je i rekao : „ To snajka slobodno zajaši svog pastuva!“ Opkoračila sam ga i nabila se na ku**c koji je lagano prodreo u moju razradjenu pi**icu. Nabijala sam se sve brže i brže, a sise su mi poskakivale u tom ritmu dok mi je on širio du*e kako bi što dublje prodreo u mene. Dok sam mu se nabijala na tvrdu ku**inu, prstom mi je kružio oko an*sa. Rekao mi je : „ Vreme je za finiš snajka!“ Uzeo me je i postavio četvoronoške i par puta me udario po du*etu. Počeo je da me polako trpa od po*adi. Jeb** me je sve jače i jače, govorila sam mu „to rasturaj me još jače i brže, želim da ga primim do grla“ Nije mi bilo dobro od tolike je**čine. Osećala sam da ću uskoro da s**šim. Nabio me je još tri puta i brzo okrenuo ka sebi. Prvi mlaz vrele sp**me mi je otišao u usta, a nakon toga mi je sv**io na si**ma i po usnama. „ Nemoj još da se oblačiš“ –rekla sam mu; „čekaj da ga sredim“. Spustila sam se na kolena, olizala mu ku**c….uvukla u usta….pokupila sam i poslednju kap sperme sa njega…. „eto sad je čist“ –rekla sam mu, nasmejala se i otišla pod tuš.

0 komentari