ispovesti

zabava

zabava recepti vicevi ispovesti

Dobro Došli

.....

"

utorak, 15. studenoga 2016.

ERO*SKA ISPOVEST – Tek tada sam shvatio da bi moglo biti nesto. uzeo sam je mazio skinuo nije se opirala. uskoro sam je li*ao a


ERO*SKA ISPOVEST – Tek tada sam shvatio da bi moglo biti nesto. uzeo sam je mazio skinuo nije se opirala. uskoro sam je li*ao a
Sestra me pa*ila otkako je napunila 12 dobra gu*a sike pocele da rastu .. sve sam je cesce gledao i zadirkivao, jednoga dana kao se nesto zadirkivali i ja rukom predjem preko njenih gu*ova nije se opirala. nastavim dalje i pomazim je po p*ci, zastenja. dobro sam je trljao skinuo i lizao a ona moju dignutu k*ru trljala rukom tako da sam sv*sio ubrzo. Ponovilo se to dva put jednom i glavicem dodjoh do rupice al se pomace. I tako jedno dva tri mjeseca nismo nista osim gledanja. Jednom bili na selu kod tetke i ona i mama odose na neko sijelo mi nismo jer bi zima, tako ostasmo sami. Uzeo sam citati neke novine nije mi padalo vele na pamet da je dirnem, a imala je 14 godina vec prava cura sa gu*om si*ama i svim ostalim, cak sam cuo da se neki momci motaju okolo nje. U neka doba sjede pored mene al ja citao inisma puno obracao paznju. Poce me zadirkivati i ja ono i nju nesto malo. Al sam obracao paznju vise na zv i novine. odjednom rece de me pomazi dole. tek tada sam shvatio d abi moglo biti nesto. uzeo sam je mazio skinuo nije se opirala. uskoro sam je li*ao a ku*ac mi s edigao skroz. ona je imala 14 a ja 19. zapravo ona skoro 15. nag**ila se preko kauca i ja je li*ao dole a ona je sve vise stenjala. Onda sam sebi rekao stavicu ga pa sta bude. Prisao sam sa dignutim do njene pice i polako ga ugurao. Nije se bunila. I nije bila nevina vec je bila probusena. Svrisla je nakon dva tri trzaja i zeljela da izadjem iz nje al sam je zadrzao i sa dva tri trzaja svrsio u nju duboko i obilno. Nakon toga smo stajali tako minut dva i ja ustadoh a ona malo nakon mene i nismo o tome pricali vise. Nakon toga jos sam je polzaio dva tri puta i ona eni izdrkala al nakon toga nije vise dala nista. Sada imam 29 i cura dvije tri al jos se sjetim toga, najbolji se*s koji sam imao!!


    komicnistatusi.rs

0 komentari