ispovesti

zabava

zabava recepti vicevi ispovesti

Dobro Došli

.....

"

utorak, 15. studenoga 2016.

ERO*SKA ISPOVEST – tri ku**a u mojoj zeni….


Ja sam zgodan muskarac odlicno obdaren i visok.U braku nam je bilo prelepo , bez lazi i prevari samo sto nismo imali dece. Meni je 32 godine a njoj 31. Inace moja supruga je radila na fakultetu kao profesor socijologije.Ona je bila san svakog muskraca i znam da su mnogo prosto mastali o njoj i zeleli da je poseduju sto mi na neku ruku nije prijalo a na neku jeste jer tako znam da je mnogo dobra riba kao sto jeste.Jednog dana smo razgovarali na temu o promeni partnera , kako bi to izgledalo kada bi ja spavao sa nekom drugom devojkom a ona sa nekim drugim muskarcem.Ta tema joj se malo dopadala ali malo i nije jer joj ne nekako glupo da zamislja mene sa nekom drugom ili nju sa drugim muskarcem.Ipak odlucili smo da to pokusamo ali nismo znali kako i sta.Surfovao sam po internetu i pronasao sam broj telefona neke osobe koja izgleda organizuje nekakva okupljanja bas kakva mi trazimo,razmena partnera.Predpostavio sam da ce tamo verovatno biti mnogo parova i da ce moju dragu verovatno svako u toj prostoriji pozeleti ali dobro , sta da se radi, okrenuo sam taj broj i najavio sam da ce jedan bracni par prisustvovati tom okupljanju.To smo naravno bili Ja i moja supruga Jelena.Nestrpljivo smo cekali da dodje taj dan kada cemo otici tamo i videti sta se tamo desava i kako je to.Naravno taj dan je i dosao , sredili smo se i krenuli .To se nalazilo sve u jednom finom pristojnom kaficu , ne znam ko je vlasnik , samo znam da je bilo poprilicno ljudi , 4 bracna para iskljucujuci nas i 3 muskarca sa strane koji su verovatno preko tog organizatora dosli.Glasna muzika , alkohol , nasmejana lica ,gledali smo na sat , vec smo 2 sata tamo ali nista se ne desava.Jedan bracni par koji smo upoznali i sa kojima smo najvise vremena proveli tamo u braku su 4 godina i kazu da im je ovakvo okupljanje prvo iskustvo kao i nama.bili su veoma simpaticni .On se zvao Darko i imao je 37 godina a ona 35 i zvala se Dunja.Mala crnka sa bujnim prirodnim grudima.Imali su jednog sina od 5 godina.Kako je vreme odlazilo igra je polako pocela da krece.Bacio sam pogled i ugledao kako dvojica muskaraca li*u sise je*noj devojci.Ona se polako spustila i izvadila njihove vec nadigle ku**ine i pocela da ih si*a.Od tog pogleda ku*ac mi se istog trenutka d**ao i odmah sam navalio na moju jelenu , da je ljubim i vatam.ona se malo zbunila kako sam je na*ao ali se nije odupirala.Drugi par do nas su takodje poceli igru , njene si*e su uveliko bile u njegovim ustima.Jelena me je uhvatila za ku**c i kada je videla da je uveliko dignut , lagano ga izbacila kroz slic i pocela da ga dr*a , gledavsi u drugi par.Mnogo je bila n**aljena , mnogo je bila ovlazila tako da sam bez problema gurnuo 2 prsta u njenu pi**u.Ubrzo , sagla se i pocela silovito da mi ga pu*i.Ja i Darko smo stajali a nase zene su nam pus**e kurceve , naravno svaka svom muzu.Dunja je dovatila Darkov kur** i priblizila ga jeleni i rekla joj-izvoli , nadam se da ce ti se dopasti njegov ku**c , naravno ako mirko nema nista protiv .Jelena me pogledala i kao da me je pitala za dozvolu , rekao sam naravno da nemam , zato smo i dosli , i tako je dunja strpala darkov ku**c u jelenina usta na moje oci.Njih dve su mu pu**le a ja sam stajao pored i sve to gledao dr**vsi ga polako.Rekao sam joj da se lepo zabavi sa njima a da ja idem da trazim nesto da gurnem malo.ona se samo nasmejala i nastavila da ga si*a.Jezici su im se uplitali dok su mu ga pu**le , ta scena me je dovela do ludila ali sam se suzdzao nekako.Igra je vec uveliko pocela , svi su bili zauzeti.prisao sam jednoj devojci koja je p***la kurac nekom decku i pitao dal mogu da se pridruzim , rekla je da mogu i tako je drzala dva ku*ca koja je naizmenicno gutala .Mogu reci da ga veoma dobro p*si,inace pu*ila ga je meni i svom suprugu.Bacivsi pogled na moju dragu , video sam kako je vec zajahala darka i snazno se nabijala na njegov ku**c dok joj je dunja lizala c*ar.Uzivala je dok se nabijala na tudj k**ac.Ubrzo sam i ja poceo da je*em zenu koja mi je pu*ila ku*ac .Toliko sam se n**alio kad sam video Jelenu na tudjem ku*cu da mi je doslo da s***im.Nabijao sam joj ga svom silinom.Jeleni se nasao neki ku**c ispred glave i bez oklevanja ga je stavila u usta.Jedan ku**c je jahala a drugi pu*ila.Za to vreme dunja je pu****a k**ac nekom decku u cosku sa kojim se i je**la.Jos jedan decko je prisao jeleni i oblizao joj c*ar a zatim i gurnuo ku**c.Kakav prizor , tri ku**a u mojoj zeni: jedan u ustima , pi*ki i dupetu.Razvaljivali su je od ku*ca .Svremena na vreme , pogledi su nam se susreli .Nisam mogao vise da izdrzim i sv**io sam toj ri*i koju sam je*ao na d*pe.


    komicnistatusi.rs

0 komentari