ispovesti

zabava

zabava recepti vicevi ispovesti

Dobro Došli

.....

"

ponedjeljak, 14. studenoga 2016.

ERO*SKA ISPOVEST – Zovem se Jovana prijateljice me zovu Joka i imam 40 godina. Do prije dvije godine u s*xu nisam bas ni uzivala.Ja i suprug smo se je*ali mozda dva puta sedmicno.


Zovem se Jovana prijateljice me zovu Joka i imam 40 godina. Do prije dvije godine u s*xu nisam bas ni uzivala.Ja i suprug smo se je*ali mozda dva puta sedmicno.Nisam ni znala sta me na*aljuje sve dok u firmi nisam bila prebacena na novo radno mjesto.Sef je bio vrlo strog i ja sam mislila da cu cak dobiti otkaz ali mi se svijedno svidjala njegova arogancija i vul*arnost u razgovorima samnom i mojim radnim kolegicama.Pocela sam ga zamisljati kakav je u krevetu i samu sebe iznenadjivala.Stari vuk je to primjetio te je jedno popodne trazio da ostanem duze.Kada su svi otisli pozvao me je i samo rekao da ce me je*ati od sutra pa dok on to bude zelio,te da od sutra dolazim na posao iskljucivo u suknji i bez ga*ica.Ja sam stajala hipnotisana a on se smjesio i rekao mi:”hajde dr*ljice sad napolje!”Sutradan bez razmisljanja sam otisla na posao bez ga*ica,bila sam n**aljena do ludila a nisam ni bila sigurna da ce biti istine u njegovim rijecima.


    Medjutim cim je dosao pozvao me je kod sebe i rekao da dignem suknju sto sam i uradila.”Poslusala si me.Tako treba jer ja naredjujem.Je li tako ?”Ja sam samo klimnula glavom i pošla da spustim suknju na sta je on rekao:”jesam li rekao da spustas suknju”?Digla sam je ponovo a on je prisao i bez ikakvog uvoda rasirio moje butine i ugurao mi prst u pi*ku koja ga je pohotno progutala.Izvadio je prst i naredio mi da kleknem,otkopcao je slic i rekao :”Hajde vadi ga i pu*i ku*ko!”Sto sam i uradila.Onako mlohavog sam ga stavila u usta a k***ina je pocela da raste.U minuti je na*rekao da mi je dosao do krajnika.Poceo je da me je*e u usta,glava mi je pulsirala a iz moje pi*ke su izlazili sokovi da sam mislila da pisam.Onda ga je izvadio,podigao me,okrenuo i jednu moju nogu stavio na stolicu te me poceo je**ti.Razvaljivao mi je pi*ku,zestoko ulazeci i izlazeci iz mene.Poceo je stavljati njezno prst u c*ar(valjda je osjetio da mi je to prvi put).Obadvije rupe su bile zacepljene.Tresla sam se a on je poceo svr**vati.Sve je istresao u mene.Kad je zavrsio rekao je :”Nisi losa ali ces nauciti.Bitno je da me slusas.Ja cu te je**ti kad ja to hocu.Nemoj da bi ti palo na pamet da me ti pitas kad cemo se je**ti ili nesto slicno.A sad idi operi se i pocni platu zaradjivati!”
Spoznala sam da me ta njegova dominacija uzbudjuje i pocela sam sebe upoznavati.Znam da su u firmi svi primjetili ali vjerovali ili ne mene bas nije to interesovalo. Evo i nakon dvije godine svaki put kad zeli da me jebe ja ga slusam i sve vise zelim.
A da,s muzem se sad je*em sedmicno jednom.

komicnistatusi.rs

0 komentari