ispovesti

zabava

zabava recepti vicevi ispovesti

Dobro Došli

.....

"

srijeda, 9. studenoga 2016.

KRATKA ERO*SKA ISPOVEST – Brat mi nabio prst u du*e


Potičem iz bogate porodice, imam sve što želim, dobar auto, pun novčanik… moram napomenuti da sam mamina i tatina maza. Imamo naš kućni bazen gde provodim tople dane. Juče na bazenu došla braća od tete i ja sam pozvala drugaricu, kako ne bi bilo dosadno. Dok smo se kupale jedan od nih nabio mi ja sam prvo pomislila da me neko nogom dotakao u vodu, kad sam se okrenula brat stoji ukrenut a ruka kod mog dupeta. Malo sam bila iznenadjena ali sam nastavila da se pravim da ništa ne primećujem. Kad odjednom opet osetih prstić nabijen u du*etu, bilo mi je prijatno nisam se pomerala… kad smo izašli iz vode sedeli smo na travnjaku pored bazena, drugarica se pohvatala sa bratom, dok ovaj drugi koji mi nabio prst znam šta planira sa mnom. Legla sam na stomaku i zamolila ga da me namaže kremom za sunce. Dok me masirao pipkao me za guzu, u jednom trenutku osetila sam kako ruka prolazi između gu*e pravo u centru. Bacila sam pogled i videla drugaricu kako se ljubi sa bratom dok njena ruka u njegovim gaćama, vidim da se lepo zabavljaju pa zašto ne bi i ja. Onda je sve više počeo da mi mazi guzu, a zatim seo je na mojoj guzi i krenuo pe*isom da me češka po gu*i. U jednom trenutku osetila sam glavić na čm*ru. Posle nekog vremena dobre masaže anu*a, stavio mi ga… i tako gurao celog dok sam ležala. I tako je počela se*s avantura sa bratom od tetke. Sad se sastajemo češće i radimo stvari kakve rade muž i žena.

0 komentari