ispovesti

zabava

zabava recepti vicevi ispovesti

Dobro Došli

.....

"

utorak, 15. studenoga 2016.

KRATKA ERO*SKA ISPOVEST – ONOGA MOMENTA KADA SAM PROBALA ČARI SE*SA KADA TE NEKO GLEDA DOK SE TI TU*AŠ…


Onoga momenta kada sam probala čari seksa kada te neko gleda dok se ti tu*aš, osetila sam veliku, ali baš veliku želju da imam se*s na javnom mestu.Nije važno da li je to neki kafić, restoran, bioskop, autobus, voz…, samo je bitno da imam se*s. Pokušala sam da na to nagovorim momke sa kojima sam se do sada zabavljala, ali se oni toga boje. Predlegala sam da idemo u neko mesto u kome nas nisko ne zna, 50-100 kilometara od našeg grada, ali neće, boje se.Meni nije jasno čega. Razumem da možda neće u kafiću ili restoranu, ali ne razumem u busu kada putujemo po noći ili vozu, a na kraju krajeva, i u bioskopu. Da uzmemo poslednji red, i kada se pogase svetla da krenemo u akciju. Ne tražim ništa od momaka tada, ne treba da mi li*u pič**cu, osim da im samo sednem na ku**c. A pre toga bi im ja puš**a, da se dobro nalože, da im se dobro digne. I sada dok o tome pišem, verovali ili ne, pi**ica mi je sva mokra, o gaći*ama i da ne pričam. Mogu da se cede, a kada bih stavila neku bocu ili teglu, sigurno bi bilo litar soka iz pi**ice. Ne razumem momke zašto se boje toga, pa zar nije u redu probati sve u s**su, posebno kada na tome insistira devojka. Nadam se da ću u narednoj godini ili godinama ispuniti i tu želju. Do tada mi ostaje samo da sanjam o tome i da mas**rbiram sanjajući da ga prim*m na nekom javnom mestu. Zamišljam nekog divnog dečka kako me t**a, a umesto k**ca, guram u pi**icu ili prstće ili bananu. Verujem i nadam se da će se pojaviti neki princ koji će imati onu stvar da se poje**mo na javnom mestu.
komicnistatusi.rs

0 komentari